2008-09-04, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tinn
Om du hade den erfarenheten som du säger dig så borde du veta att pedofiler, våldtäktsmän och kvinnomisshandlare inte får någon slags respekt på fängelserna! detta bevisar bara vilken liten trollande barnunge du är.

Du har rätt att våldtäktsmän/pedofiler lever inte länge bland dem andra men nu sitter dem oftast på egna avdelningar för att skyddas. För dem är oxå människor enligt andra.

Men nu är jag inte något av dessa, jo kanske kvinnomisshandlare men efter en Lavett så blir man inte ens detta. Om jag tänker gå igenom detta som jag skrev så blir det hämnd ljuva hämnd, betala tillbaks en gammal skuld kan man säga. Allt hon tagit för mig tar jag tillabaka fast via sex och om man ser detta som våldtäkt eller inte får vissa avgöra. Men hon går säkert med på det om jag säger att det är för ungen inget annat. Då ska hon få känna på något som hon inte gillade förr, ni vet att jag ligger inne med en BOAORM, kan vara därför hon inte ville ha något från mig. För hon är bara 160cm och runt 50kg och dessa gillar inte BOAORMAR. Men hon skulle behöva en verkligen.

Men jag vill inte gå igenom med detta då jag tänker på min Kvinna i danmark och detta skulle jag kanske inte kunna leva med senare om jag skulle göra något sådant.

Som sagt jag gjorde ett blodtest tidigare idag och väntar på resultat. Jag hoppas på ett Possitvt beslut från min del. Then i Walk Away Over The Hill And Never Look Back Over The Swedish Bitch Who Stole My Life For 2 God Damn Years!
Citera
2008-09-04, 12:58
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STREET-DREAM
Du har rätt att våldtäktsmän/pedofiler lever inte länge bland dem andra men nu sitter dem oftast på egna avdelningar för att skyddas. För dem är oxå människor enligt andra.

Men nu är jag inte något av dessa, jo kanske kvinnomisshandlare men efter en Lavett så blir man inte ens detta. Om jag tänker gå igenom detta som jag skrev så blir det hämnd ljuva hämnd, betala tillbaks en gammal skuld kan man säga. Allt hon tagit för mig tar jag tillabaka fast via sex och om man ser detta som våldtäkt eller inte får vissa avgöra. Men hon går säkert med på det om jag säger att det är för ungen inget annat. Då ska hon få känna på något som hon inte gillade förr, ni vet att jag ligger inne med en BOAORM, kan vara därför hon inte ville ha något från mig. För hon är bara 160cm och runt 50kg och dessa gillar inte BOAORMAR. Men hon skulle behöva en verkligen.

Men jag vill inte gå igenom med detta då jag tänker på min Kvinna i danmark och detta skulle jag kanske inte kunna leva med senare om jag skulle göra något sådant.

Som sagt jag gjorde ett blodtest tidigare idag och väntar på resultat. Jag hoppas på ett Possitvt beslut från min del. Then i Walk Away Over The Hill And Never Look Back Over The Swedish Bitch Who Stole My Life For 2 God Damn Years!

Jag stötte på en boaorm en gång, blev skiträdd och högg huvudet av den.. Fy fan vad den sprattlade!!!

Dessutom, lär dig stava ordentligt, och ska du använda det engelska språket, se till att inte våldta det! Fast det är ju det du gör bäst, verkar det som..
Citera
2008-09-04, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tinn
Det är nog inte "white" trash det är frågan om här....
Låter mer som inavel ja.
Citera
2008-09-04, 15:01
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Något som kommer göra mig skit lack är om hon hade eller har någon annan än mig. Vet inte vad jag kommer göra då. Kommer inte bli bra iaf.

LOL! Du OK att du är ett jävla as, vissa är väl sådana antar jag, men hur är du funtad som dessutom tar dig rätten att sitta och döma andra?

Citat:
Han sa
kan detta vara så att hon hade en i smyg redan innan du fick jobbet och kvinnan i Köpenhamn. Har du ens tänkt på att din dotter är kanske inte ens din, hon kanske hade redan då en annan.

Jag sa
Kan vara möjligt! då lämnar jag Horan direkt sa jag och går min väg.

Säger du, ditt inavlade fanskap, som om det vore något straff. För det första lär det inte göra någon som helst skillnad eftersom du redan har gått din väg. Gjorde det någon skillnad skulle den vara till det bättre. Du är en en kåkfarande byfåne som bara ställer till skit för din omgivning, parasitjävel. Ingen vinner någonsin något på att ha en sådan som dig i sin närhet.

Citat:
Va fan ska jag göra!

Det bästa för omvärlden:
1. Ta en rejäl livförsäkring med din dotter som förmånstagare.
2. Vänta ett år.
3. Ta livet av dig.

Det bästa för dig:
Antagligen samma sak.

Har svårt att tro att du är ett troll eftersom hela ditt sätt att att uttrycka dig stinker efterblivenhet. Antagligen trakterar du tangentbordet på samma sätt som du trakterar banjon.
Citera
2008-09-04, 17:36
Medlem
Hundsims avatar
Citat:

Jag tycker att det är jättekul att varje gång gatudrömmaren vill bevisa sin egna styrka eller
makt, eller förnedra någon annan, så skriver han ledord i STORA BOKSTÄVER.

När räknas man som en kvinnomisshandlare då tycker du? När man gjort det andra som du
skriver om och planerar att göra? Eller går gränsen först när du bankat henne halvt medvetslös?
Räcker du inte med att du slagit henne inför hennes eget barn? Jävla klåpare..

Du kanske inte har tänkt på att hon kanske inte ville knulla med dig på grund av att du är väldigt
ful och med dåligt temperament då? Skulle inte heller förvåna direkt.. Sen att du ser detta
som en slags återbetalning för din tidigare "godhet" mot henne gör ju bara så att man skrattar..
Är hon skyldig dig att bli våldtagen, förnedras och bli slagen bara för att hon inte ville knulla med
dig förr, TROTS att du gav henne pengar?..

Om du svarar ja så är du snarare en torsk än en karlakarl, och det är ju inte så häftigt det heller.
Citera
2008-09-04, 18:20
Medlem
blaugranas avatar
Citat:
Jaså, säger du det! jag må vara nere träsket bland många, men det roliga är att jag satt en gång inne fast bara 2månader för grov misshandel. Du fattar inte vilken respekt man fick så fort man kom innan för dörrarna. Alla ville va med en! Det var några man fick sätta på plats redan den första veckan. Fick sitta i isolerningen för jag hade nitat upp 4 snubbar och dessa var riktigt HEAVY killar då, så man fick respekt redan från första veckan. man fick vissa förmåner kan man kalla det. Därför är man en MAN om man klarar av att hantera sina händer på rätt om du förstår mig!

I never back Down For Anything!

Iam the STREET-DREAM

Ända gången den här muppen suttit "inlåst" var väl när hans farsa låste in han i garderoben efter att ha upptäckt att han sniffade farsans gamla kallingar..
Citera
2008-09-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundsim
Jag tycker att det är jättekul att varje gång gatudrömmaren vill bevisa sin egna styrka eller
makt, eller förnedra någon annan, så skriver han ledord i STORA BOKSTÄVER.

När räknas man som en kvinnomisshandlare då tycker du? När man gjort det andra som du
skriver om och planerar att göra? Eller går gränsen först när du bankat henne halvt medvetslös?
Räcker du inte med att du slagit henne inför hennes eget barn? Jävla klåpare..

Du kanske inte har tänkt på att hon kanske inte ville knulla med dig på grund av att du är väldigt
ful och med dåligt temperament då? Skulle inte heller förvåna direkt.. Sen att du ser detta
som en slags återbetalning för din tidigare "godhet" mot henne gör ju bara så att man skrattar..
Är hon skyldig dig att bli våldtagen, förnedras och bli slagen bara för att hon inte ville knulla med
dig förr, TROTS att du gav henne pengar?..

Om du svarar ja så är du snarare en torsk än en karlakarl, och det är ju inte så häftigt det heller.

Om hon inte vill knulla eller umgås med honom borde hon inte ha tagit emot över 100 000 kr. Jag tycker det vore fint om du slutade moralpredika och säger om det verkligen är rätt att betee sig mot någon sådär efter att man glatt tar emot det han ger?.

Orsak och konsekvens, jag förstår inte hur någon kan känna sympatier för den dekadenta hora till människa. Och att lura in någon på ett barn även.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in