2008-09-01, 22:07
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aschbergsyndrom
Sen Sex and the city började ta över bilden på hur tjejer bör leva sina liv för att vara som en riktig kvinna.

Oki. Jag som flytt ifrån nordamerikansk dating scene. Jaja... jag får leta rätt på en helt vanlig svensk kille som inte har snappat upp det här krångliga sättet att umgås.
Citera
2008-09-01, 22:53
Medlem
lelleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miicke
Först o främst..
nr1: Jag hoppas inte du ser denna tjejen som din dejt för du hälsar på henne på stan när ni springer på varandra.

vi ska ju träffas alltså. jag har lovat ..

men ja. det är nog så att om jag vill ha en flickvän får jag nog tänka med skallen och inte ballen.

får se hur jag löser detta smidigast. det egentliga syftet med tråden var att jag tänkte höra med er andra vad ni tycker om att dejta flera samtidigt. det är ju lite av en moralfråga..
Citera
2008-09-01, 23:00
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lellep
det egentliga syftet med tråden var att jag tänkte höra med er andra vad ni tycker om att dejta flera samtidigt. det är ju lite av en moralfråga..

Oki, då tar jag på mig rollen som "moralkärring" och svarar att det inte är ok. Nån jävla ordning får det vara.
Citera
2008-09-02, 02:11
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Oki, då tar jag på mig rollen som "moralkärring" och svarar att det inte är ok. Nån jävla ordning får det vara.

Jag håller med, det känns inte ok.
En sak kan väl vara EN dejt, men bestämmer man sig för att träffas igen så går man inte och träffar någon annan under tiden.
Citera
2008-09-02, 02:28
Bannlyst
Klart du ska dejta tjejerna samtidigt, annars kommer du undra hur fan livet hade sett ut om du hade dejtat tjej #1.
Citera
2008-09-02, 02:40
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard88
Klart du ska dejta tjejerna samtidigt, annars kommer du undra hur fan livet hade sett ut om du hade dejtat tjej #1.

Varför skulle han fundera på det resten av livet?

Blir han kär i tjej #2 kommer han nog inte minnas tjej #1 efter ett par veckor.
Man kan inte springa ut och dejta alla som finns möjlighet till, då har man ju inget annat att göra.
Citera
2008-09-02, 08:29
Medlem
atms avatar
Ska det vara så svårt?

Tänk dig själv, skulle du att tjejen du dejtar träffar flera andra killar samtidigt?

Det är en bra frågeställning att utgå från.
Citera
2008-09-02, 11:06
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atm
Ska det vara så svårt?

Tänk dig själv, skulle du att tjejen du dejtar träffar flera andra killar samtidigt?

Det är en bra frågeställning att utgå från.

WORD!

Jag försöker lev efter den gyllene regelen. Behandla andra människor som Du vill bli behandlad själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in