Citat:
Ja, så länge självförtroendet är baserat på det du skriver, visst. Du verkade ta för givet att jag tycker nåt annat, vilket jag inte gör.
Ursprungligen postat av L0daren
Varför skulle man inte vilja vara tillsammans med någon som tror att de är guds gåva till mänskligheten? Självförtroende är väldigt sexigt, speciellt för kvinnor. Så länge självförtroende bygger på inre trygghet och inte på yttre attribut(utseende, att se ned på andra etc) så är det den en av de absolut bästa egenskaperna man kan ha.
Självförtroende är bra, men inte när det går ut på att man tycker sig ha rätten att behandla andra hur som helst. Det var den typen av "självförtroende" jag syftade på.
Citat:
Det är mig veterligen en människa vi pratar om, inte nån hamster... Vilken människa som helst med lite självrespekt skulle inte tolerera att bli dissad på det sättet.
Ursprungligen postat av L0daren
Hon kommer garanterat få ökad respekt för honom, i och med att hon kommer se ett ökat värde i att han kan attrahera andra kvinnor och att han uppvisar alfahanne kvalitéer.
Och visst du kan tycka att det är dett barsnligt beteende, men hur mogna är vi som människor när det kommer till känslor? När det gäller denna typ av situationer så är tyvärr känslospråket det enda språk ni kvinnor förstår.
Och visst du kan tycka att det är dett barsnligt beteende, men hur mogna är vi som människor när det kommer till känslor? När det gäller denna typ av situationer så är tyvärr känslospråket det enda språk ni kvinnor förstår.
För övrigt är det mycket märkligt att du drar alla kvinnor över en kam och tror att "de" per automatik endast förstår "känslospråket". De är väl inte små barn mentalt allihopa? Har du bara träffat den typen av kvinnor tycker jag lite synd om dig, inget illa menat.
Jag tror fortfarande mer på att faktiskt kommunicera som vuxna människor, men det är förstås helt upp till TS.