2008-08-31, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Nej, svaret är 42!!! Såklart...

Nämen, ärligt - trodde det var tvärtom. Yngre är svårare att få än äldre

Just tjejer är nog lättare att få yngre, om man själv är man. De flesta tjejerna verkar leta efter äldre pojkvänner, kan givetvis ha fel, och så generaliserar jag. Men det är så det känns!
Citera
2008-08-31, 22:43
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Din snusk och slusk! Det var säkert du som snodde min förra tjej!

Nej det var jag som snodde henne...hahahaha
Citera
2008-09-01, 01:21
Medlem
dekanmis avatar
Min kusin som är 18 år är tillsammans med en karl som är 32 år.
Hon är dödsförälskad, men han är förmodligen inte det.
Han säger till alla(!) andra att hon är hans "husdjur" som han utnyttjar, och det är inget seriöst mellan dem.
De har varit tillsammans i 3 månader och bor ihop sedan 1,5 månad tillbaks.
Om det nu inte är seriöst - varför vill han bo med henne? undrade jag.
Mitt svar jag fick (jag hörde det inte från honom): "Bekvämt. Han får fitta när han vill."
Han har 3 barn sedan ett tidigare förhållande dessutom.

Och jag gillar honom INTE..
Citera
2008-09-01, 06:48
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Min kusin som är 18 år är tillsammans med en karl som är 32 år.
Hon är dödsförälskad, men han är förmodligen inte det.
Han säger till alla(!) andra att hon är hans "husdjur" som han utnyttjar, och det är inget seriöst mellan dem.
De har varit tillsammans i 3 månader och bor ihop sedan 1,5 månad tillbaks.
Om det nu inte är seriöst - varför vill han bo med henne? undrade jag.
Mitt svar jag fick (jag hörde det inte från honom): "Bekvämt. Han får fitta när han vill."
Han har 3 barn sedan ett tidigare förhållande dessutom.

Och jag gillar honom INTE..
Själv skulle jag funka tvärtom (är 29); om jag mot förmodan skulle bli ihop med en 18-åring, vilket känns väldigt avlägset eftersom jag inte vill ha en liten omogen, körkortslös, fattig, skavsår i öronen-framkallande, uppmärksamhetskrävande, bekräftelsekåt, oallmänbildad, arbetslös snärta (fin syn jag har va?), så skulle jag mer eller mindre skämmas över att vara i den åldersgruppen och söka gädda med ormen.
Då skulle det faktiskt få vara jävligt seriöst om man nu ändå ska stå och skämmas mer eller mindre.
Orka skaffa en 18-åring för att "leka" med. Det blir ju bara en annan som får skjutsa runt och köpa ut åt fanskapet.
Citera
2008-09-01, 17:14
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Själv skulle jag funka tvärtom (är 29); om jag mot förmodan skulle bli ihop med en 18-åring, vilket känns väldigt avlägset eftersom jag inte vill ha en liten omogen, körkortslös, fattig, skavsår i öronen-framkallande, uppmärksamhetskrävande, bekräftelsekåt, oallmänbildad, arbetslös snärta (fin syn jag har va?), så skulle jag mer eller mindre skämmas över att vara i den åldersgruppen och söka gädda med ormen.
Då skulle det faktiskt få vara jävligt seriöst om man nu ändå ska stå och skämmas mer eller mindre.
Orka skaffa en 18-åring för att "leka" med. Det blir ju bara en annan som får skjutsa runt och köpa ut åt fanskapet.

Äh, fanskapet får ju rösta iaf
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in