2008-08-29, 12:51
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX

Nädu...
Jag blev spärrad hos en bloggare och det blev alla som sitter på vårt hemmanätverk, jag min fru min, son. All har vi olika IP-adresser ur samma c-nät. Vi blir i princip utsatta för ett familjestraff. Samma skulle kunna hända ett mindre företag med samma anslutningsform till Internet. Var det detta som drabbade B och W? Du kan nicka eller blinka med ögonlocket!

Jag har inte blivit avstängd så jag vet inte om samma gäller FB om det inte gör det utan bara är den unika adressen som jag använder stängs av är det väldigt enkelt att kringgå.

Men ok jag har känningar jag kan ta reda på hur det går till, nemans problemas
Citera
2008-08-29, 13:38
Medlem
Krafses avatar
Vad händer när man blir avstängd?

Jo, man loggar in och möts direkt av en ruta där det står:

Hej Krafse, du är för dålig för att logga in, HA HAA! Och du har brutit mot regel 1.06 - bla bla bla. Detta meddelande får du för att vi tycker det är mycket roligt att göra dig förbannad. Egentligen är du inte alls avstängd, det är bara denna lilla fittiga rutan som stoppar dig från att logga in.
Bakom den sitter alla andra medlemmar och diskuterar snopplängd och helgfirande mm, och du är inte välkommen då du som sagt är för dålig. Hoppas du får en riktigt värdelös och rutten vecka!

Ungefär så står det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in