Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 3
  • 4
2009-01-08, 21:46
Medlem
Sluskones avatar
Riktigt rolig rapport, blir grymt sugen på att testa 4/5 Peace !
Citera
2009-01-09, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forhandsgranska
Det är alltså såhär man kan reagera på syra Man blir ju inte mindre sugen av att testa när man läser sånt här. Nu gäller det bara att försöka kommer över lite.
Intressant läsning, därav poängen - 4/5!

haha ja alla kan väl reagera olika. läst om många som snear oxå och tycker denna drog är helt värdelös men tror att de finns många som mig som gillar detta mer än något annat. som med massa annat benzo, röka, osv osv de kallar jag knark.. LSD kallar jag en drog :P kanske låter helt skumt. men detta är något jag njuter till 1000% varje gång jag kommer över lite.

anyways:

Haha ja de är ju sjukt roligt. alla har ju dock inte alltid super tur när dom väl beslutar sig för att använda de.. så denna rapport var ju inte till för att glorifiera. utan mer att jag saknade något sånt här när jag väl började kolla runt. försökte skriva så de både skulle vara intressant att läsa samt att man skulle få veta saker man faktiskt undrar över oxå. men set and settings är viktigt. men utöver de är de bara tuta och köra enligt mig iaf. även utan super settings kan de funka strålande.. de blir vad man gör av de och man läser många som är sugna på testa men är rädda för att sne trippa.. tror mkt att de handlar om vad man just gör allt till. är man skit rädd för att snea så är de väl ganska stor chans att de blir de då man får hjärnan att tänka på de hela tiden..
jag själv har kommit till de stadiet då jag t.o.m. tycker att de är skönt att ta syra nångång ibland och bara vara helt själv. så var inte så rädda av er. större chans att de händer något bra än något dåligt :P "enligt mig igen dårå" finns säker många som tycker olika än jag men de är upp till dom isf. hoppas ni testar någon gång och får en bra jävla tripp de är alla värda

Men tänk på att detta inte är någon drog som är super lyx till 100% heller jag talar ju bara för mig själv och inte för någon annan.. jag har alltid haft super tur när jag tagit och aldrig fått nått som jag tycker påverkar mig något negativt men de finns folk de gör de för. så jao tänk er för bara :P men annars gogogo!

/yours!
Senast redigerad av Wiseone 2009-01-09 kl. 11:13.
Citera
2009-01-14, 12:42
Medlem
5/5

Låter som en lyckad tripp
Bra beskrivet och du har fott mig att bestämt mig för en lpp nu i helgen
Bara en fråga du har inte fått någon Flashbacks eler liknade? hört att det är vanligt
Helt klart värt 5/5 Ha det gött
Citera
2009-01-14, 13:17
Medlem
Harikiriis avatar
Blev rätt inne i din rapport så glömde totalt bort dina felstavningar hehe. Du är värd en 5a.
Citera
2009-01-14, 15:34
Bannlyst
man levde sig faktiskt in i berättelsen. riktigt nice!
Citera
2009-02-02, 14:52
Medlem
Haha lika kul att folk fortfarande gillar den ^^ kommer en ny inom kort

Till du som fråga om flashback.. har aldrig fått någon faktiskt otroligt nog kanske
Citera
2009-02-03, 05:35
Medlem
4/5

Riktigt roligt att läsa och väldigt bra skrivet för att ha dyslexi.

4 toasters.
Citera
2009-02-03, 06:00
Medlem
Lappskojss avatar
vackert beskrivet, låter som att du hade en lyckad första tripp.

4/5
Citera
2009-02-03, 08:24
Medlem
Carleoneyähs avatar
Kul att läsa, trodde inte jag skulle orka läsa hela, men jag fastnade totalt.

4/5
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in