Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-25, 14:47
Medlem
psychotropics avatar
Hej,

Jag skulle behöva hjälp med att hitta ett bra program/ tweak för att få olika bakgrundsbilder på olika skärmar i Windows Vista. Jag har för mig att jag använde ett program som kallades Ultrmon eller liknande i XP, men det var ingen höjdare och är antagligen outdated nu. Jag vet även om att man kan göra en "websida" som visas över den andra bakgrunden, men inte heller det är aktuellt.

Tips mottages varmt!
Citera
2008-08-25, 14:51
Bannlyst
Borde kunna byta detta tex i catalyst control center (om du har ati) välja att du har två skärmar så borde du ju kunna byta och fixa lite där
Citera
2008-08-25, 15:00
Medlem
psychotropics avatar
Jag har ett Nvidia kort, 8000-serien.
Citera
2008-08-25, 15:07
Bannlyst
ok....lessen vet faktist inte men testa att googla typ how to have diffrent backgrounds on two monitors eller nåt
Citera
2008-08-25, 15:15
Medlem
psychotropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Equipped
ok....lessen vet faktist inte men testa att googla typ how to have diffrent backgrounds on two monitors eller nåt

Jag har gjort det och hittat mycket skit. Jag har alternativ som fungerar om det skulle skita sig, men helst skulle jag se en rekommendation från en FB kollega som faktiskt provat programmet.

Sen sitter jag på jobbet, så min möjlighet till att själv prova olika program är något begränsad.

Tack ändå!
Citera
2008-08-26, 15:10
Medlem
psychotropics avatar
Tillbaka några sidor.
Citera
2008-08-26, 15:23
Medlem
TheCazes avatar
Jag använder Ultramon. Har inga som helst problem med det.
Vad är det som gör att du väljer bort Ultramon?
Citera
2008-08-26, 15:47
Medlem
psychotropics avatar
Jag ser nu att det verkar ha kommit en ny version. Ska testa denna.
Sist jag använde det var det lite buggigt. Jag minns inte exakt hur, men jag minns att jag fick avinstallera programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in