2008-11-18, 16:00
Medlem
Soppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilam30
Jag har pratat med min väninna ang bröllopet. Tydligen har de avbokat domkyrkan då säkerhetsarrangemangen blivit för besvärliga. Den nya platsen för bröllopet är Christine kyrka på Norra Hamngatan (bredvid Rådhuset).

Är de Tyska kyrkan?
Citera
2008-11-18, 17:39
Medlem
nilam30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppa
Är de Tyska kyrkan?

Japp, det är Tyska kyrkan.
Citera
2008-11-18, 17:48
Medlem
nilam30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Jasså? Då lär det även stå i tidningarna snart . Din vännina råkade inte säga något annat intressant ?

Nja, jag vet inte om det är så intressant, men... hon berättade att p.g.a. ändring av lokalen så kommer inte hela gospelkören att rymmas längre, så kören blir lite decimerad. Hon sade dessutom att festen kommer att pågå i tre dagar, men visste inte vilka ställen som bokats för detta ändamål. De i kören ska ju bara vara med vid själva bröllopet så de får väl bara så pass mycket info som är nödvändigt, kan man ju anta.
Citera
2008-11-20, 20:08
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Efter 15 år tillsammans med Martha Stewart så friar han, efter att ha varit singel i ungefär 5mån, till Lisa! Hmmm.... Iofs vem vet hur han och Martha har haft det de senaste åren..
Citera
2008-11-20, 20:55
Medlem
Barkin_Doggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkmustasch
Efter 15 år tillsammans med Martha Stewart så friar han, efter att ha varit singel i ungefär 5mån, till Lisa! Hmmm.... Iofs vem vet hur han och Martha har haft det de senaste åren..

Haha noterade också det här

Undra om Lisa är lika händig i huset som Martha
Citera
2008-11-20, 23:28
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Någon som vet var bröloppet kommer vara?

ett jävla säkerhetspådrag med av massa polis för att vakta världsstjärnorna
något som f.ö jag tycker brudparet kan stå för men nej det ska ju givetvis skattebetalarna göra,

ja familjen har en sinnessjukt vräkig villa i st tropez.
Senast redigerad av flygvärdinnan 2008-11-20 kl. 23:33. Anledning: rättelse
Citera
2008-11-21, 08:46
Medlem
pretorias avatar
hoppas bara att den stackars gubben upprattar ett aktenskapsforord!
Citera
2008-11-21, 09:26
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/wendela/re...icle3820386.ab
Citera
2008-11-21, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygvärdinnan
ja familjen har en sinnessjukt vräkig villa i st tropez.

Vet du vilken gata, eller så, villan ligger på? Skulle kunna vara kul att ta en titt om man är nere någon gång.

Artikeln avslöjade att det ska bli brunch på Särö på Söndagen, någon som av någon underlig anledning vet vilken tid ungefär? Blir det mellan frukost och lunch som så sig bör eller en helt annan tid? Att få se Bill Gates hade ju varit lite fräckt får jag säga...
Citera
2008-11-21, 11:07
Medlem
GODZANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballfager
Fy satan! Även om det är en mångmiljonär så skulle det ta mig fan inte vara värt att behöva leva och ligga med ett mer än 30 år äldre exemplar av den här kalibern: http://www.spacefacts.de/more/astron..._charles_1.jpg

Dra åt helvete, vill bara spy när jag ser han...
Frågan är om det är värt att ligga med en som är 30 år äldre bara för att få allt man pekar på.
Citera
2008-11-21, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballfager
http://www.spacefacts.de/more/astron..._charles_1.jpg

Nämen är det inte allas våran Olof Palme?
Citera
2008-11-21, 11:40
Medlem
Tapas-Valspecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GODZAN
Dra åt helvete, vill bara spy när jag ser han...
Frågan är om det är värt att ligga med en som är 30 år äldre bara för att få allt man pekar på.

Ah. Det är ett intellektuellt utbyte. Dessutom ser hon så klart möjligheterna att få hjälp med Officepaketet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in