2008-08-24, 00:30
Medlem
en polare lämnade ett gäng svampar toppskivskillingar eller nått väldigt likt, ca 30stycken på en tallrik i min lägenhet.. jag var borta från lägenheten typ 6timmar och nyss när jag och några andra polare kom dit var det kvavt så inni helvete i lägenheten.. som instängt nästan fick små svårt att andas och blev lite yr.. vi gick självklart ut ur lägenheten efter några minuter va fan har hänt?

kan svampjävlarna ha spridit nån konstig gas eller va har hänt?

saken är den att när jag lämna lägenhet tidigare ikväll lukta det nystädat, och nu detta?!

kyl/frys var kalla så jag tror inte det läckt nån gas därifrån.. kan svamparna ha med saken att göra??

tacksam för svar
Citera
2008-08-24, 00:36
Avslutad
Har du rökt CB? Det är väl för fan självklart att svamparna inte fixat till någon gas.. som jag ser det finns det tre alternativ:

1. Du är nojjig efter ett CB rus
2. Du har rätt men anklagar fel faktor; din gamla halv-ruttna gasspis står på
3. Du vet inte varken eller enligt sannt cajsa-fuckin'-stina-åkerström manér
Citera
2008-08-24, 00:41
Medlem
d988cjcs avatar
hahah ariochdu gjorde min kväll med ditt inlägg...instämmer helt dina misstankar
Citera
2008-08-24, 00:43
Medlem
har inte tagit några droger överhuvudtaget ikväll, eller på hela helgen för den delen.. Och både jag och mina 2kompisar börja må illa när vi gick in i lägenheten och det lukta skumt.. Har förövrigt ingen gasspis..

Har ingen annan förklaring till varför det blev så förutom svampjävlarna, jag menar lägenheten var schysst före vi lämna den..

aja nått skumt är det..
Citera
2008-08-24, 00:44
Medlem
d988cjcs avatar
kanske nån släppte sig lr har glömt borsta sina tänder i käften på några dagar :P
Citera
2008-08-24, 00:46
Medlem
Gå fram och lukta rakt på svamparna, då lär ni få reda på om det är dem eller inte...
Citera
2008-08-24, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santanisse
Gå fram och lukta rakt på svamparna, då lär ni få reda på om det är dem eller inte...

bar ut svamparna på ballkongen, alltså det lukta ju inget speciellt bara tung luft på nått konstigt sett.. var som svårt att andas där inne instängt å jävligt.. svårt att förklara
Citera
2008-08-24, 00:55
Medlem
d988cjcs avatar
vädra lyan lite...hjälper nog mycket mot din nojja
Citera
2008-08-24, 00:59
Medlem
Alltså, kom precis hem från en lugn 20-årsfest med bara en gnutta alkohol i blodet och jag började gapflabba åt denna tråd. All sympati med trådskaparen med herrejösses vad lustigt.

Vädra lägenheten, så enkelt är det!
Citera
2008-08-24, 01:06
Medlem
hade dessutom öppet 2 vädringsluckor och toalettfönstret redan före vi stack, och när man kom hem var det sjukt tung luft.. nått jävla mysko är det, möjligt att det int har nått med svamparna å göra men sjukt är det.
Citera
2008-08-24, 01:51
Medlem
Confunduss avatar
Du har ingen svaveldoft i lägenheten? Kan vara demoner tror jag.

En kompis hade demoner en gång. "Äh, det är lugnt", sa han, men sen hittade vi honom i ett skåp några veckor senare, helt jävla skräckslagen. Han hade gnagt av sin högra stortå. Fy fan säger jag bara.
Citera
2008-08-26, 02:25
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazon
en polare lämnade ett gäng svampar toppskivskillingar eller nått väldigt likt, ca 30stycken på en tallrik i min lägenhet.. jag var borta från lägenheten typ 6timmar och nyss när jag och några andra polare kom dit var det kvavt så inni helvete i lägenheten.. som instängt nästan fick små svårt att andas och blev lite yr.. vi gick självklart ut ur lägenheten efter några minuter va fan har hänt?

kan svampjävlarna ha spridit nån konstig gas eller va har hänt?

saken är den att när jag lämna lägenhet tidigare ikväll lukta det nystädat, och nu detta?!

kyl/frys var kalla så jag tror inte det läckt nån gas därifrån.. kan svamparna ha med saken att göra??

tacksam för svar

Jag skulle nog fundera över nån annan möjlig orsak istället om jag var ni, vad som hellst ni än kan komma på känns mer sannolik än att svampen skulle ha orsakat detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in