Jag skulle vilja ha lite hjälp med att leta reda på den coolaste, snyggaste, originellaste, fulaste, ovanligaste, skönaste, ja, helt enkelt ett gäng coola toalettsistringar...
Inspirationen kommer från att jag läste någon gång om att Jack Nickholson hade en genomskinlig ring i plast, med en ingjuten skallerorm i, skröna eller ej så skulle jag vilja ha en liten blick över utbudet...
Vill ha nån lite ovanlig, lite som Nicholsons, men inte en exakt kopia, men i den andan kanske...
<--Denna kanske inte säger så mkt, men skulle kanske vara snyggt med en svart sits, om man tänker bort offentliga ståltoaletter då, med en typ halv ring bara...
Jag skulle misstänka att han är på Jem & Fix, för de har såna sitsar även i Sverige.
Den var helt i rätt anda...taggtråd och grejer liksom! Jag börjar dock få upp ögonen litet smått för andra stilar med när jag kollar runt lite, det finns ju en hel del att välja på...
Några fler exempel, lite i oordning, och länkarna ej kollade pga mängden...men klicka lite och skratta ibland, eller ganska ofta!!!: