2008-08-23, 12:12
Medlem
A-Hs avatar
Jag får ibland en känsla av att modsen är ovänner och inte riktigt tål varandra. T.ex. kan man läsa en mod som flyttar en tråd med orden här "kommer en liten present" och "snart är det jul." Är ni ovänner?

Kanske borde stå under skvaller istället.
Senast redigerad av A-H 2008-08-23 kl. 12:23.
2008-08-23, 12:27
Bannlyst
Gillar du alla användare här på forumet?

Om du kan svara på denna motfråga så har du en kunskapsbas stor nog att lista ut svaret på din egna

edit:
Fast svarar du ja så kanske du måste hänga här ett tag till först?
Senast redigerad av TrollKungen 2008-08-23 kl. 12:31.
2008-08-23, 12:31
Bannlyst
Nej, Alla mods är bästavänner som köper julklappar till varandras barn osv
2008-08-23, 12:33
Bannlyst
Jag vet att ingen gillar modsen i Övrigt, dom är Flashbacks WT...
2008-08-23, 12:37
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollKungen
Gillar du alla användare här på forumet?

Om du kan svara på denna motfråga så har du en kunskapsbas stor nog att lista ut svaret på din egna

edit:
Fast svarar du ja så kanske du måste hänga här ett tag till först?

Nej verkligen inte. Jag tyckte dock det var rätt roligt att se en mod vissa att denne faktiskt har en mänsklig sida ochså, det är inte så vanligt att man ser det.
2008-08-23, 12:42
Medlem
Heinzes avatar
Alla älskar inte varandra men några gör det (alla älskar mig dock).
2008-08-23, 12:44
Medlem
ittebittes avatar
Jag tror att de är lite i maskopi med varandra. Vilka andra skulle kunna vara förtjusta i dessa klassens ordningsmän? De har bara varandra.
2008-08-23, 12:49
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Min personliga reflektion över detta är...

Tror de där kommentarerna nog är mer menat som små lustigheter av typen ironi eller satir. Alla kan inte gilla varandra och komma överens. Men de som nu inte gillar varandra brukar nog avstå från spydigheter och provokationer då det bara skapar ytterligare osämja. Tror det gäller de flesta sansade användare på hela forumet.

Dessutom är det ju inte alltid båda användarna är medvetna om den enes avoga inställning till den andres åsikter.

Sedan har Lemasive fel, som vanligt. Om det inte var menat som en lustighet. Tål att kluras på...

/WG2
2008-08-23, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag vet att ingen gillar modsen i Övrigt, dom är Flashbacks WT...

De har jag också hört nån som kan bekräfta?
2008-08-23, 12:55
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Min personliga reflektion över detta är...

Tror de där kommentarerna nog är mer menat som små lustigheter av typen ironi eller satir. Alla kan inte gilla varandra och komma överens. Men de som nu inte gillar varandra brukar nog avstå från spydigheter och provokationer då det bara skapar ytterligare osämja. Tror det gäller de flesta sansade användare på hela forumet.

Dessutom är det ju inte alltid båda användarna är medvetna om den enes avoga inställning till den andres åsikter.

Sedan har Lemasive fel, som vanligt. Om det inte var menat som en lustighet. Tål att kluras på...

/WG2

Jo, det förstår jag att det handlar om sarkasm. Kanske det handlar om någon sorts tävling?
2008-08-23, 13:03
Medlem
El Zorros avatar
*låst*

Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här