2008-08-21, 23:44
Medlem
Nåväl. Jag inleder helt enkelt denna tråd med div punkter gällande problemet.

*laddar när jag försöker få igång spelet, nu snackar vi inte laddar utan, LADDAR i mer eller mindre fyra minuter.

*När jag väl fått igång det, vilket jag lyckats med några gånger nu under ett x antal försök så kraschar det totalt vilket har resulterat till en bluescreen.

*Som jag redan har nämnt i tråden så har jag faktiskt lirat lite och det flyter på bra men helt plötsligt *POFF* så stängs det ner.

Texten är tagen från ett annat inlägg som jag postat på ett annat forum, lat som jag är.

Har exakt samma problem, när man försöker få igång spelet laddar det som fan och datorn jobbar som en zetor 7045. Detta uppstår som sagt varje gång man försöker dra igång det.

Hade dock igång crysis vid första försöket och det flöt på alldeles utmärkt på högsta möjliga graffeinst! Håller på att tappa tålamodet nu och vill ha hjälp omgående innan jag går loss fullständigt.

Kan också tillägga att jag tankat x64 patchen utan någon större framgång.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för stavfel och dyl.
Senast redigerad av kaptensnekrok 2008-08-21 kl. 23:57.
Citera
2008-08-22, 10:57
Medlem
Ödlans avatar
Låt http://canyourunit.com/ ha sin gång för att upptäcka om du övh kan spela Crysis.
Citera
2008-08-22, 13:49
Medlem
Det kan jag, utan tvekan.

specs:
os: Windows Vista Home Premium, SP1 :: cpu: Intel Core2 Duo E8400 3.00GHz (at 2999 MHz) :: mem: 1129/4094 MB (27%) :: gfx: ATI Radeon HD 4800 Series (1024x768x32bit 100Hz)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in