Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-08-26, 19:11
Medlem
luckebjuckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luckebjucke
ok så det är sökvägen som är problemet då för ja får samma fel nu märker ja men ja kan du posta den sökväg du skrev in? får trixa runt lite då ?

jag lyckas få den kopierad till skrivbordet så det är ju sökvägen som är problemet!
Citera
2008-08-26, 19:13
Medlem
luckebjuckes avatar
Citat:
jag lyckas få den kopierad till skrivbordet så det är ju sökvägen som är problemet!

fel som ja märkte var att det är %username% som gör att det inte funkar men det är ju lite segt att ändra det till sitt egna username hela tiden så ja var är den officiella Username koden? om du fattar
Citera
2008-08-26, 19:43
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
fel som ja märkte var att det är %username% som gör att det inte funkar men det är ju lite segt att ändra det till sitt egna username hela tiden så ja var är den officiella Username koden? om du fattar

Är du säker på att problemet ligger hos %username%, och inte den övriga sökvägen du skrivit in? %username% ska ju vara giltig variabel inom Windows så den borde fungera. När jag provkörde och det fungerade använde jag samma sökväg som dej men bytte ut "Start Menu" mot "Start-Meny" och "Programs" mot "Program" då ju jag har svenskt Windows.

Edit: Oops, glömde ditt PM där du sa att det fungerande om du bytte ut %username% mot ditt username. Vet faktiskt inte var problemet kan ligga, kanske nån annan som har svar?
Senast redigerad av R.R 2008-08-26 kl. 19:45.
Citera
2008-08-27, 09:01
Medlem
luckebjuckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Är du säker på att problemet ligger hos %username%, och inte den övriga sökvägen du skrivit in? %username% ska ju vara giltig variabel inom Windows så den borde fungera. När jag provkörde och det fungerade använde jag samma sökväg som dej men bytte ut "Start Menu" mot "Start-Meny" och "Programs" mot "Program" då ju jag har svenskt Windows.

Edit: Oops, glömde ditt PM där du sa att det fungerande om du bytte ut %username% mot ditt username. Vet faktiskt inte var problemet kan ligga, kanske nån annan som har svar?

nej du hade det du gjorde funkade finfint med tack så mycket
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in