Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-08-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
men nu är det rensat grundligare, det räcker inte alltid att bara ta bort just den filen. kolla även upp din lokala temp mapp för där kan det skapas/placeras malware filer, 19 ggr av 20 är det bara tömma den mappen

Jag rensar faktiskt tempmappen varje dag Nu är scannen med superantispyware klar iaf. Massor av cookies borttagna och även några från IE som ploppat upp idag(jag rensar cookies manuellt varje dag).
Citera
2008-08-19, 23:32
Medlem
927s avatar
jag rensar aldrig kakor, tycker att dom är bra att ha
Citera
2008-08-20, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
jag rensar aldrig kakor, tycker att dom är bra att ha

Tracking kakor kan förövrigt utge ganska bra information om din dator. Sen klart att kakorna är bra att ha, men alltid bra att rensa dom. Och det blir inga större problem då man ändå har sparat lösenord på alla sidor via Mozilla.
Citera
2008-08-20, 19:59
Medlem
927s avatar
nej dom kan inte utge nån info om min dator
Citera
2008-08-25, 21:13
Medlem
Herregud vad är detta för typ av skit jag fått. Idag var tredje gången den kommit tillbaks till SAMMA map under SAMMA namn. Det jag lagt märkte till är att den brukar oftast ploppa upp efter syrran suttit och kollat lunarstorm, mail och typ alla de där sidorna. Vad fan ska jag göra?
Citera
2008-08-25, 21:22
Medlem
927s avatar
http://www.suspectfile.com/systemscan/

spara filen på skrivbordet och öppna den. sätt en bock i rutan >proceed >klicka på unselect all >bocka för recent files och välj 30, bocka för include hosts file >klicka på scan now. posta den loggen här, den kommer att bli lång...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in