Hej, kamrater. Jag skulle gärna se en funktion som tillåter användaren (jag) att klicka på valfri tråd och direkt kunna lista alla egenhändigt komponerade inlägg under tråden i fråga.
Passar samtidigt på att tacka ödmjukast för den nya funktionen som tillåter mig att lista Heta/Nya ämnen med ett musklick. Enormt bra grej för oss som inte har möjligheten-hängivenheten att hänga med i vad som diskuteras ifrån dag till dag.
Jag saknar nu bara ett enkelt sätt att för oss användare finna våra egna inlägg, och trådstarter. Jag vet inte hur det är med andra därute, men personligen pratar jag gärna på närhelst jag fått ett par helrör innanför västen.. Dvs jag startar nya trådar om ditt o datt, saker som känns viktiga där och då, och svarar även flertalet ggr i andras trådar.
Några dagar senare vill jag gärna fortsätta där jag slutade, s.a.s.. Ta vid där jag slutade, det är ju det jag vill. Men jag begriper inte hur? Varför måste det vara så svårt? Som det är nu måste jag först plita ned ett nonsens-inlägg för att sedan få möjlighet att klicka på mig själv. Endast därigenom lyckas jag nå fram till- och kunna läsa igenom tidigare inlägg ifrån mig själv. Jag tror detta försämrar kvalitén rejält på hela forumet, på sikt. Där borde finnas ett enklare vis för medlemmar att lista sina inlägg. Tack för ordet.