Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-15, 15:21
Medlem
klyps56s avatar
Som topic lyder så kan jag inte rensa cookies i FF

Försöker med att gå in: verktyg ---> inställningar --> sekretess --> visa kakor --> ta bort alla ---> startar om firefox ---> cookies forfarande kvar !!

Någon som vet vad som kan vara fel och kan berätta det för mig ?
Citera
2008-08-15, 15:57
Medlem
w580is avatar
Ladda ner och scanna med CCleaner.

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Citera
2008-08-15, 16:40
Medlem
klyps56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w580i
Ladda ner och scanna med CCleaner.

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
CCleaner "tog bort" kakorna, men när man gick in i firefox var dom fortfarande kvar..

Har ominstallerat ff och nu funkar det

Men om det är någon som tror sig veta vad problemet var, skulle jätte gärna kunna höra av sig/skriva i tråden eftersom det skulle vara bra att veta
Citera
2008-08-15, 16:59
Medlem
klyps56s avatar
Näe nu jävlar blir jag lite trött...

Nu helt plötsligt fungerar det inte att ta bort kakorna

Det var nu efter att jag hade importerat mina gamla bokmärken som det inte funkar, därför har jag provat att ta bort alla igen, men det funkar inte även om jag har tagit bort alla

Det är ju helt sjukt att tex flashback cookie:n finns kvar FAST det står i klartext i CCleaner att flashback.info cookie är raderad

Uppstår cookie:n från de döda när jag startar firefox igen eller vad är det frågan om !??!!

Edit: Började kika på om det var något av mina tillägg som gjorde något, och avinstallerade TORbutton tillägget och nu funkar det plötsligt igen

Måste ju vara nått fel eller nått för om det är något av alla tillägg som finns så borde det väl knappast vara torbutton som blockerar cookies ????
Senast redigerad av klyps56 2008-08-15 kl. 17:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in