2008-08-12, 00:50
Medlem
-jOE!s avatar
Jag har fått ett sk. Moderator-kort. Fri entré och företräde i kön på vissa nattklubbar. En del bartendrar ger gratis shots när dom ser kortet. Har inte fått några ragg på det, däremot rabatt på Hertz biluthyrning. Moderator rulez!
2008-08-12, 00:57
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Jag har fått ett sk. Moderator-kort. Fri entré och företräde i kön på vissa nattklubbar. En del bartendrar ger gratis shots när dom ser kortet. Har inte fått några ragg på det, däremot rabatt på Hertz biluthyrning. Moderator rulez!
Notifiera oss när du förlorar oskulden tack vare din moderator-status
2008-08-12, 03:52
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!

Hah underbart, ny bil varje vecka att glassa med

Har det aldrig hänt att vissa moderatorer har träffats? Då tänker jag på de äldre som är involverade i Maffian, Illuminati och de övriga hemliga orderna, att de har blivit fikabjudna med admin (eller ska ni kalla det målvakt).
Vissa har vart i tjänst länge och på..2 år kan inte att skicka nakenbilder ha vart det enda att göra.

OT men,
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Notifiera oss när du förlorar oskulden tack vare din moderator-status
Så inga moderatorer har förlorat oskulden innan 25 års ålder
2008-08-12, 05:34
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Jag hade hoppats att få ...... kela lite med Bussen. Jag hade redan förgripit mig på honom vid ett tidigare tillfälle och hoppades i.o.m. modstatusen att få utveckla det förhållandet lite mer. Men icke

Förutom årsförbrukningen av sekunda kattmat, rabatten på Hannele's handarbetshörna och klippkortet på pågatåget så fick jag bara dåligt samvete. Dåligt samvete över min långa inaktivitet/frånvaro som sedermera renderade i att min (kortlivade) modstatus mycket rättvist togs bort.

All respekt åt mod'sen som trots förmåner som bara kan göra någon verklig skillnad för en fattigpensionär härdar ut bland kreti & pleti i detta virtuella Ullared!

Bara helt appropå så kan man ju tycka att det kanske var lite orättvist av Pendeltåg att lägga beslag på alla burkar med räksmak men tydligen så har vissa specialförmåner

/Bitterfi..... #LOUDmouth#
2008-08-12, 05:39
Bannlyst
Finns 30-tal liknande trådar, det är bara trams i dom flesta likväl denna?

Vad är åtgärden?
2008-08-12, 06:51
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive

Vad är åtgärden?
Kunde det inte räcka att RP:a då eller gillar du uppmärksamheten..?

Svar på Topic: vi får rikskuponger, trisslotter, en keps, en T-shirt, en nyckelring
och en mugg alla med FB-tryck....Ja och sen har vi tillgång till knypplingsforumet också...
2008-08-12, 06:53
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive

Vad är åtgärden?

Vårat enorma samlade ego förbjuder oss att ta bort den här tråden.

Dom andra verkar få så fina saker, jag har bara fått en rabattkupong på Yoggi Yalla
Inte bra att sätta sig vid förhandlingsbordet stupfull, det kan vara värt att notera
2008-08-12, 08:01
Bannlyst
Behöver väl knappast starta en ny tråd, så lånar den här. Hur blev ni moderatorer? Blev ni tillfrågade eller? För (inte för att vara elak) men jag har sett många som är mer tillämpade till erat jobb än några av ni är.
2008-08-12, 08:43
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Behöver väl knappast starta en ny tråd, så lånar den här. Hur blev ni moderatorer? Blev ni tillfrågade eller? För (inte för att vara elak) men jag har sett många som är mer tillämpade till erat jobb än några av ni är.

Jag blev tillfrågad 2005 om jag ville modda, eftersom jag visste
att förmånerna var bra tackade jag ja.

Jag känner mig tillämpad just nu iaf.
2008-08-12, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Jag blev tillfrågad 2005 om jag ville modda, eftersom jag visste
att förmånerna var bra tackade jag ja.

Jag känner mig tillämpad just nu iaf.
Haha, du är en av dem få

Okej, är det andra "moddar" som letar efter "potentionella" "moddar" eller är det ett personligt PM från Admin som ramlar in i brevlådan?
2008-08-12, 09:11
Moderator
vfs avatar
Citat:
Haha, du är en av dem få

Tackar.

Citat:
Okej, är det andra "moddar" som letar efter "potentionella" "moddar" eller är det ett personligt PM från Admin som ramlar in i brevlådan?

Det är en ständigt pågående process att leta moderatorer.
Vi hjälps åt hela högen. Moderatorer kommer och går mest hela
tiden vilket gör att det letas ständigt. Har du (eller någon annan)
tips på en lämplig moderator är det bara att skicka pm till valfri
mod så kan man titta närmare på kandidaten.
2008-08-12, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Tackar.

Det är en ständigt pågående process att leta moderatorer.
Vi hjälps åt hela högen. Moderatorer kommer och går mest hela
tiden vilket gör att det letas ständigt. Har du (eller någon annan)
tips på en lämplig moderator är det bara att skicka pm till valfri
mod så kan man titta närmare på kandidaten.
Hmm, okej. Då förstår jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in