Och nu till Agneta. Hon kändes äkta, varm. Inte tillgjord och flåshurtig som många gör nu. Jag är ingen större tv-tittare, men älskade att se Hur gör djur?. Hon interagerade så bra med alla gästerna i programmet.
Och nu till Agneta. Hon kändes äkta, varm. Inte tillgjord och flåshurtig som många gör nu. Jag är ingen större tv-tittare, men älskade att se Hur gör djur?. Hon interagerade så bra med alla gästerna i programmet.
Håller med! Hon hade en värme och äkthet i sitt sätt att vara och ingav förtroende och pålitlighet. En sån person man önskar vara eller åtminstone ha en i sin omgivning.
Håller med. Hon var proffsig utan att förlora nåt i mänsklighet.
Hon utstrålade trygghet och hade ett perfekt tv-uteende, var ganska snygg i yngre dar men inte på det viset att man tappade fokus från vad hon pratade om.
Bra gjort att låsa upp tråden igen mod, nu stiger du i graderna!
Älskade Drutten och Jena när jag var liten. Visste inte förrens nu att det var hon som var med. Nu när jag tittat lite på youtube så undrar jag varför vi hade så många öst-statsbarnprogram? Drutten och Jena är ju från Sovjet ursprungligen.
Älskade Drutten och Jena när jag var liten. Visste inte förrens nu att det var hon som var med. Nu när jag tittat lite på youtube så undrar jag varför vi hade så många öst-statsbarnprogram? Drutten och Jena är ju från Sovjet ursprungligen.
På 70-talet var Sverige väldigt rött och kommunistiskt i kulturkretsar. Kan ha spelat in
Bra att ett uppenbart felaktigt stängningsbeslut kan ändras av en mera kompetent moderator. Agneta Bolme Börjefors var ju en mycket folkkär och känd TV-personlighet under flera decennier. Känd av i stort sett alla i alla åldrar (ja utom en då tydligen).
Hon kommer att vara saknad i TV-rutan. Finns inte många av hennes kaliber.