c:/ windows / resource / themes /
om jag nu minns de rätt, sitter dock på en MAC just nu så vet inte exakt hur de såg ut, sen där är de väl bara att klistra in temat,sen högerklicka på skrivbordet sen egenskaper sedan tema
Lånar tråden, ursäkta: Umm. Jag vill tanka hem nytt tema. Lägger den i Themesmappen. Men ska jag lägga hela mappen eller bara filen "Windows theme blabla"? För jag får verkligen inte det att poppa upp när jag ska byta tema. Någon som vet?
Lånar tråden, ursäkta: Umm. Jag vill tanka hem nytt tema. Lägger den i Themesmappen. Men ska jag lägga hela mappen eller bara filen "Windows theme blabla"? För jag får verkligen inte det att poppa upp när jag ska byta tema. Någon som vet?
Jag trodde också att det skulle vara så enkelt som att lägga de nya tema filerna i "windows theme blabla" men det var det visst inte. Men ladda hem TuneUp Utilities 2008 som jag gjorde så ska du se att det går bra.
Ladda ner Vistaglazz och patcha era filer, så slipper ni en massa program för att köra nya teman. Ni bara patchar filerna sen kan ni radera Vistaglazz.
Sen lägger ni till de nya teman i Resources och dubbelklickar på den ni vill använda