2008-08-07, 02:28
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag har varit reggad i mer än 6 månader och har över 100 inlägg, är du säker på din information?

Glömde bort att tillägga att de stackare (???) som blivit bannade från Laidback så klart inte har tillgång till nämnda delforum
2008-08-07, 02:42
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Jag har varit reggad i mer än 6 månader och har över 100 inlägg, är du säker på din information?

Jag kom åt Laidback efter 6 månade och 100 inlägg..
2008-08-07, 07:18
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriks
Om du tittar på mitt regdatum och nuvarande månad, ser du att det har gått 6 månader? Låt det sjunka in riktigt ordentligt i din sockerkaksdegshjärna.

Någon som inte är korkad: varför kan jag inte se detta dolda forum?

Men har det gått 6 månader? Lär dig räkna ditt jävla mähä och skaffa personlig assistent, för du är ju ett praktarsle.
2008-08-07, 08:42
Medlem
Flakons avatar
Lite ot, men jag måste fråga. Kan en användare med mindre än hundra inlägg se vad jag skrivit i LB via min profil och "Hitta fler inlägg" eller vad det heter?

Antar att det inte går, men kan någon bekräfta?
2008-08-07, 11:56
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
och du har inte tillgång till laidback en
2008-08-07, 12:03
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freedom291
och du har inte tillgång till laidback en

Om du läste mitt inlägg ovan så står det att om man är bannad (avstängd) från Laidback så har man inte längre tillgång till det forumet. Om nu Lemasive uppfyller kraven för Laidback, men ändå inte har tillgång till LB - vad tror DU kan vara orsaken till att han inte kan läsa och skriva i Laidback? Du får ett försök
2008-08-07, 12:54
Medlem
A-Hs avatar
Valet av avatar var klockrent i detta fall. Vilken tomte!

Sen är laidback bara ett vanligt chattforum inget annat. Man blir inte direkt imponerad av det man läser där.
Senast redigerad av A-H 2008-08-07 kl. 12:56.
2008-08-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Lite ot, men jag måste fråga. Kan en användare med mindre än hundra inlägg se vad jag skrivit i LB via min profil och "Hitta fler inlägg" eller vad det heter?

Antar att det inte går, men kan någon bekräfta?

Ser inte ut så.
2008-08-08, 03:15
Moderator
tobess avatar
Finns redan en tråd om problemet, och laidbackkraven finns det ännu fler trådar om.. m.a.o. sök om ni vill forsätta diskussionen.

*klick*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in