2008-08-05, 04:46
Medlem
Ja, är det bara jag som varit ouppmärksam tidigare, om vad som visas i en sökning, eller vad är det frågan om? T.ex. "sover alla"-tråden dyker upp när jag klickar "nya inlägg" men jag får inte läsa tråden.

[edit] Hmm fördjävla skumt. Nu klickade jag "nya inlägg" igen och ingen tråd från forat "evighetsdiskussioner" visades. Någon tillfällig glitch vid uppdatering av forumet?
Senast redigerad av AutoFellatio 2008-08-05 kl. 05:06. Anledning: särskrivning
Citera
2008-08-05, 06:10
Medlem
Jag tror att man måste ha varit medlem tillräckligt länge, eller annat nytt påfund.
Citera
2008-08-05, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag tror att man måste ha varit medlem tillräckligt länge, eller annat nytt påfund.

Jo, det vet jag. 6 månader och ett visst antal inlägg, 100st? Men jag tror det var loungetrådar som dök upp i "nya inlägg" för mig då de låg under "evighetsdiskussioner". Kunde dock inte gå in i trådarna samt att efter några minuter så visades de inte längre under "nya inlägg".

Jaja, ingen stor grej egentligen, det här som jag fick för mig att starta en tråd om.
Citera
2008-08-05, 08:17
Medlem
ojns avatar
Jag talade faktiskt med teknikerna om detta häromdagen, då jag upptäckte samma fenomen hos mitt smurfkonto, som inte heller ska ha tillgång till Laidback.

Nya ämnen/inlägg ska inte visa något användaren inte har tillgång till, så något tekniskt mumbo jumbo bakom kulisserna har skett precis då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in