2009-09-12, 03:32
Medlem
Mjälls avatar
Väldigt kort rus, mycket djuplodande och ego-upplösande för mig, i förhållande till dosen (således förmodligen inget för dem som är ute efter visuella fenomen). Behaglig kroppskänsla och en ökad upplevelse av tiden.

Visuellt är den väldigt unik såtillvida att den snarast ger en upplevelse, en förnimmelse av den förändrade världen, snarare än faktiska synintryck.
Citera
2009-09-12, 12:03
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Jg tror inte att sandoz syfta rpå fysik smuts utan snarare på de "skitigheter" som finns i ruset, t.ex. så är onseten på svamp långt från idealisk. 4-aco-dmt har en 10 gånger behagligare sådan.

Okej det jag kan känna på onseten gällande svamp är svagt illamående, kan känna lite så här "vad händer" även fast jag vet vad som händer då jag käkat det flera gånger.
Men det är alltså inget sånt på detta?
Citera
2009-09-13, 19:01
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Okej det jag kan känna på onseten gällande svamp är svagt illamående, kan känna lite så här "vad händer" även fast jag vet vad som händer då jag käkat det flera gånger.
Men det är alltså inget sånt på detta?
Nu har jag ingen extrem erfarenhet av 4-aco-dmt men den jag har och utifrån rapporter jag läst så verkar det som det knappt existerar obehag vid onset. Istället för att bli stissig, har osköna magkänslor(typ illamående) osv känner man sig snarare lite lugnad på nått konstigt sätt. Oro känns helt främmande
Citera
2010-11-05, 22:58
Medlem
jag förväntar mig ett paket med 4-aco-dmt, och så fort det har anlänt kommer jag att köra 20mg iv.
kan återkomma med resultat
Citera
2010-11-06, 00:02
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydromorphone
jag förväntar mig ett paket med 4-aco-dmt, och så fort det har anlänt kommer jag att köra 20mg iv.
kan återkomma med resultat

Var beställde du paketet (A)?
Citera
2010-11-20, 13:04
Medlem
sådär nu har jag kört 4-aco-dmt iv, och fy helvete vilken skjuts!
efter man fått i sig pannan så gäller det att snabbt lägga sig ned för efter ungefär 3 sek senare slungas du iväg till en annan dimension!

bästa drogupplevelsen hitills, utan tvekan!
Citera
2010-11-24, 11:19
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydromorphone
sådär nu har jag kört 4-aco-dmt iv, och fy helvete vilken skjuts!
efter man fått i sig pannan så gäller det att snabbt lägga sig ned för efter ungefär 3 sek senare slungas du iväg till en annan dimension!

bästa drogupplevelsen hitills, utan tvekan!
Måste vara helt fantastiskt IV. Kände jag någon doktor skulle jag fan prova det. Fick du trots IV den karakterisiska lugnande, sömnaktiga onseten?
Citera
2010-12-04, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Måste vara helt fantastiskt IV. Kände jag någon doktor skulle jag fan prova det. Fick du trots IV den karakterisiska lugnande, sömnaktiga onseten?

du behöver ingen doktor för att sätta en panna
angående onseten så ör det lite svårt att säga för att det kommer som smäll, första gången var det lite obehagligt för att jag inte visste vad som väntade.
det här är lätt den bästa hallucinogenen jag testat, ingen noja, massor med oev och cev, inge illamående, massor med eufori.
jag har dock bara testat denna substans iv, hade 100mg som blev en bra 5-6 trippar.
och det som var bra var att man kunde köra dagen efter utan tolerans ökning, vilket är ovanligt när det gäller tryptaminer.
de hallucinogener jag testat innan är svamp, lsd och 2cb.

edit: om nån vet om nån shop som säljer detta skicka gärna ett pm.
Citera
2010-12-18, 17:56
Medlem
Finns att inhandla på CanadaRC.ca blandannat
Citera
2010-12-18, 18:50
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BridgeOfHope
Finns att inhandla på CanadaRC.ca blandannat

Men lägg ner med smygreklamen för din jävla scamsida!
Citera
2010-12-19, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick

Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick

Haha, är du dum i huvudet? Det är inte min jävla förbannade sida? Jag har handlat
från sidan flertalet jävla gånger och anser dom pålitliga och skapade därför en tråd om dom.
Anledningen till att jag skrev det i denna tråden är för att jag hoppades någon skulle
inhandla 4-aco-DMT och kunna ge mig en vettig rusrapport då jag inte funnit något riktigt omdöme
om den än.

Det är INTE min jävla "scamsida"

Din jävla idiot + horvalp.
Puss

/Fröken Frid :>
Citera
2011-01-21, 21:52
Medlem
Tryptams avatar
4-ACO-DMT + Alvedon? Snabbfråga.

Hej,

Ska precis inleda en tripp på 4aco och har lätt huvudvärk men allt annat är perfekt. Kan de två kombineras på ett säkert sätt?

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in