Jo men om man även hade moderatorer i venten? Efter 1/2 tilsägningar så åker man på ban? Känns som att det kanske skulle vara svårt att administrera.
Vet inte om man kan ipbanna? För det går ju inte ha olika lösen för olika användare.... eller så kanske någon duktig på IT-avdelningen skulle kunna pilla ihop något liknande program med olika underavdelningar där man kan diskutera.
jag skulle kunna bidra med en 24/7 server jag har 24 mbit. några i tråden har också sagt att dem kan sponsra med serv men känns som det skulle bli VÄLDIGT tramsigt och oseriöst med "privata" servrar om ens flashback skulle tillåta det? Flashback ni har inga funderinga på att utöka hemsidan från forum o chatt till även en ventrilo eller liknande? Iaf jag och även många andra skulle nog bli väldigt glada??!?! Vad sägs om ett test?? om det skulle vara en total flopp är det ju bara lägga ner?
Edit: Det bästa hade nog varit om någon snäll själ gjorde ett sådant program så man slipper tex in/utloggning för att störa.
I detta program har manman hade sitt riktiga FB nick o lösen för o komma in. jag kan inget om programmering och vet inte hur komplicerat ett sådant program/projekt är, men om några kloka geekz här på FB slog sina hjärnor ihop och hjälptes åt?
Fast en sådan tjänst kasnke inte är något Flashback vill ha?