Citat:
Ursprungligen postat av seaofgreen
Har hört att det kallas "gristjack" för att man gav grisarna det för att dom skulle bli kåta och knulla av sig bättre hahaha. Men fendimetrazin eller som jag hört (femetrazin) var populärt här i krokarna att vispa tjack med som inte gav någon "kick" för att det ger en sån jääävla värmekick från fötter till skalle! Testade att slå i mig rent fendimetrazin en gång och det kändes som jag började brinna invärtes.
Kan det vara så att fenmetrazin och fendimetrazin är två helt olika substanser? Det "fendimetralin" jag pratar om kallas definitivt "gristjack" och ger en alldeles utmärkt kick och en behaglig påtändhet. Möjligen något kortare rus än riktigt amfetamin, men ändå helt OK. Kåthet ger det också!
Att jag vet så säkert med "fendimetralin" beror på att jag för många år sedan torskade med en mindre mängd på mig, och snutens analyser visade då tydligt exakt vad det var! Visserligen var det blandat med druvsocker (vilket också framgick av analysen) men den exakta kemiska beteckningen plockade de i alla fall fram åt mej. Därför vet jag!
Ingen extremt värmekick på mitt gristjack i alla fall. Och på den tiden IV:ade jag med!