2008-07-29, 21:08
Medlem
Flera av mina inlägg försvinner precis efter jag postat dem, eller med andra ord: de postas inte ens:/ Hur kommer det sig?

Sedan sjunker mitt inläggsantal ibland, är det för att det jag skrivit är skit och borttaget av mods?
Citera
2008-07-29, 21:09
Medlem
johnny_viciouss avatar
hm, din första fråga har jag inget svar på, kan du ge något exempel på en tråd där du skrivit ett inlägg som inte ens gått in i tråden?

På andra frågan stämmer det: antingen blir dina inlägg raderade av mods, eller så flyttas trådar du har skrivit i till papperskorgen eller arkivet där inlägg inte räknas. På så sätt minskar dina inlägg i antal.
Citera
2008-07-29, 21:14
Medlem
Pelicans avatar
tar ibland ett par sekunder för ditt inlägg att dyka upp, likaså om du "editar" det
Citera
2008-07-29, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
hm, din första fråga har jag inget svar på, kan du ge något exempel på en tråd där du skrivit ett inlägg som inte ens gått in i tråden?

På andra frågan stämmer det: antingen blir dina inlägg raderade av mods, eller så flyttas trådar du har skrivit i till papperskorgen eller arkivet där inlägg inte räknas. På så sätt minskar dina inlägg i antal.

Det känns som ungefär vart fjärde av mina inlägg försvinner direkt när jag ska posta dem. Det spelar ingen roll vilket forum det är, tex, jag skriver en post klickar "skicka svar" och sedan kommer jag högst upp på sidan och skrollar ner och min post är inte där :/
Citera
2008-07-29, 21:15
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Det känns som ungefär vart fjärde av mina inlägg försvinner direkt när jag ska posta dem. Det spelar ingen roll vilket forum det är, tex, jag skriver en post klickar "skicka svar" och sedan kommer jag högst upp på sidan och skrollar ner och min post är inte där :/

Om du då trycker på uppdatera?
Citera
2008-07-29, 21:18
Medlem
Mandic!s avatar
Testa trycka F5, dvs uppdatera. Brukar vara rätt segt för mig också i början, men sen så.
Citera
2008-07-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Om du då trycker på uppdatera?

Om jag trycker uppdatera typ 5 gånger så kommer det...Men råkar jag trycka flashback forum och sedan tillbaka så står det "detta inlägget är kopierat bla bla bla" trots att det inte postats.
Citera
2008-07-29, 21:54
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Om jag trycker uppdatera typ 5 gånger så kommer det...Men råkar jag trycka flashback forum och sedan tillbaka så står det "detta inlägget är kopierat bla bla bla" trots att det inte postats.
Hm, nu är jag så långt ifrån en expert som man kan komma, men jag har varit med om liknande saker när jag editerar mina inlägg, det dröjer ett par minuter innan editen "går igenom" så att säga. Att ditt inlägg dyker upp om du uppdaterar 5 gånger känns som ett bevis på att det är samma sak som händer. Ta helt enkelt och vänta ett par minuter nästa gång du märker att inlägget inte kommer direkt. Kvarstår problemet då kan du ju skria en rad så får vi kolla på det igen.
Citera
2008-07-30, 03:14
Medlem
testa att kolla samma sida med explorer.
förmodligen har rip-extension (remove it permanently) till
firefox slukat en viss del av sidvisningen,
förmodligen i botten eftersom det är där senaste inlägg visas.

högerklick/rip advanced/rip options/current rips (flashback)
ta remove rip

det löste mitt problem som var likt ditt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in