2008-07-29, 15:47
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Ny stavning av knullar, "knölar"

Är det där ett försök till skämt eller tror du att huvudpersonen menar knullar men att artikelförfattaren skriver knölar? Knöla är att trängas och bökas i sängen - eller hur jag nu ska förklara det. Det är vad min pojkvän gör på natten. Han härjar runt i sängen i sömnen och försöker äga varje centimeter. Många nätter skulle det vara skönt om han inte sov alls
Senast redigerad av Nakenchock 2008-07-29 kl. 15:49.
Citera
2008-07-29, 16:12
Bannlyst
Han ser mycket äldre ut än 22.
Citera
2008-07-29, 16:15
Medlem
Sälklubbarns avatar
Det finns ju en (medicinsk) vits med att vi sover så mycket som vi sover. Att bara skita i det är nog inte jättesmart.

Hoppas den jäveln kraschar rejält.
Citera
2008-07-29, 16:36
Medlem
foshoos avatar
Är jag den enda som tycker killen ser betydligt äldre ut än 23? Typ 30? Gå och lägg dig, pyret
Citera
2008-07-29, 16:41
Medlem
Men, snälla. Han har hållt på med detta i 3 veckor.. Nu går han ut med att detta är hans livsstil. Han borde testa ett halvår och se om han trivs med det innan han börjar predika. Tror mest att det är publicitet den här elitentreprenören vill ha.
Citera
2008-07-29, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -ajo-
Men, snälla. Han har hållt på med detta i 3 veckor.. Nu går han ut med att detta är hans livsstil. Han borde testa ett halvår och se om han trivs med det innan han börjar predika. Tror mest att det är publicitet den här elitentreprenören vill ha.
En tönt verkar han ju onekligen vara i alla fall...
Citera
2008-07-29, 17:37
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ajo-
Nyhetstorka här i Skåne.
Citera
2008-07-29, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eventor
Nyheten om elitentreprenören Thomas sprider sig som ett virus

Jag hoppas att du är ironisk.

Vissa tror på gud andra tror på pengar och karriär.
Citera
2008-07-29, 20:13
Medlem
Sälklubbarns avatar
Vi får väl se om han kan jobba ihop till en flickvän, som han hoppas.
Citera
2008-07-29, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyPrice
Jag hoppas att du är ironisk.

Vissa tror på gud andra tror på pengar och karriär.

Mycket riktigt.

Vad som gör den här killen så förbannat rolig är att han på fullaste allvar tror att han kan sova i instanser om 25 minuter 4-5 ggr per dag resten av livet, bara han vill det tillräckligt mycket. Samtidigt vill han påskina att han är en überentreprenör, något hans radiohandel vittnar om. För att inte utesluta hur han ger sig själv poäng för sina prestationer utifrån någon tiogradig skala, en skala han då och då bräcker genom att godtyckligt ge sig själv 12 och upp till 13 poäng eller mer ibland!

Allt detta blir onekligen väldigt väldigt komiskt, sedan kryddar han med underbara uttalanden om hur han lättare, notera ordvalet, kommer hitta en "önskvärd flickvän" samt blivit fysiskt starkare av att tillämpa flerfassömn.

Han påminner mig väldigt mycket om den här patetiska individen:
http://www.youtube.com/watch?v=-_tk2GjFhJA

Impossible is nothing!
Senast redigerad av Eventor 2008-07-29 kl. 20:38.
Citera
2008-07-29, 22:03
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Påminner mig om Seinfeldavsnittet där Kramer också kör på 3h sömn per natt. Det slutar med att han somnar ovanpå sin maffiaflickvän som tror att han har dött och sedan dumpas han i East River.

Öresund nästa för Thomas?
Citera
2008-07-29, 22:34
Medlem
Varnims avatar
Framförallt verkar han ju få väldigt mycket gjort de där timmarna han är uppe när han måste vara ute och promenera för att överhuvudtaget klara av att hålla ögonen öppna. Nej, det finns nog betydligt bättre saker för att bli mer effektiv. Han kanske borde lägga ner bloggen så kan han sova 30min till per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in