2008-08-31, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Vem kan det vara som loggat in på hans helgon den 21:a? & dessutom raderat hans skeva dagboksinlägg?

Hans advokat eller hans tjejkompis (som samma dag fick brev av honom) har vi tidigare kommit fram till.
Citera
2008-09-01, 15:26
Medlem
FBNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Vem kan det vara som loggat in på hans helgon den 21:a? & dessutom raderat hans skeva dagboksinlägg?

Det är väl någon anhängare till honom.
Hon har dessutom lagt upp en bild på sig själv i hans presentationen.
Och tror att hon kallar sig iskall på Helgon
Säkert en lika störd människa det där.

Jag tycker också att det går väldigt långsamt framåt i denna utredningen.
Senast redigerad av FBN 2008-09-01 kl. 15:29.
Citera
2008-09-03, 04:01
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zimplicity
Polis och åklagare väntar på analyssvar från SKL - antagligen blodspår som hittades i mannens lgh - verkar vara en trög enhet, SKL alltså.
Mannen genomgår en paragraf-sju-undersökning - psykundersökning light i väntan på resultat och ev rättegång.
Obduktionen av kvinnan verkar inte vara klar än - vilket oxå verkar lite slött.

Så något slutförhör med den misstänkte har inte inletts eftersom han nekar till brott och åklagare/polis vill ha stenkoll på den tekniska bevisningen innan dom försöker "tvåla" till honom...

Två/tre veckor till innan det börjar rulla i media igen.

Ska det verkligen behöva ta så lång tid för SKL? Och övriga?

Jag menar: Att se om hennes blod överensstämmer med blodet på hans kläder måste ju vara klart? Men det kanske inte räcker? Därför en massa andra undersökningar?
Citera
2008-09-18, 11:31
Medlem
FBNs avatar
Detta är sjukt, undrar varför de lägger locket på såhär :
Citera
2008-09-18, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBN
Detta är sjukt, undrar varför de lägger locket på såhär :

Enligt SLA för några veckor sen (kommer inte håg exakt när, månadsskiftet ungefär) så e den misstänkte så pass psykiskt dålig att han ligger inne för vård och att de inte kan påbörja några förhandlingar innan han blir friskare (e detta möjligt?????) så just nu förlängs bara häktningen månad för månad. Om jag fattade det hela rätt får jag tillägga, men jag tror det var så det låg till.
Citera
2008-09-18, 14:43
Medlem
FBNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewkan
Enligt SLA för några veckor sen (kommer inte håg exakt när, månadsskiftet ungefär) så e den misstänkte så pass psykiskt dålig att han ligger inne för vård och att de inte kan påbörja några förhandlingar innan han blir friskare (e detta möjligt?????) så just nu förlängs bara häktningen månad för månad. Om jag fattade det hela rätt får jag tillägga, men jag tror det var så det låg till.

Okej det hade jag missat. Dock har han ju nekat och de skulle göra Dna tester, man tycker ju att de borde komma fram till något.
Citera
2008-09-24, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Den bruden är ärligt rubbad.. My good assa,, vad tror hon,när han kommer hem/om han kommer hem?
Att dom ska leva happy all after?

Han skriver till henne för att hon antagligen är den enda som skriver till honom.. Eller en av det några.

Hon har utnämt sig själv till någon moder Theresa,, som tror att hon ska kunna rädda honom med sin kärlek..

Antagligen fick hon inte så uppmärksamhet av honom innan och tror nu att de har något osynligt band till varann.

Wake up lady, han har dig så länge han behöver dig, och nu behöver han dig.

Roligt när man upptäcker folk som snackar skit om ens polare.
Du vet förmodligen inte ens vem a-s är. Än mindre tidigare nämnd i tråden. Det gör jag och jag har kännt vederbörande under ett par år.
Den bild ni målar upp är totalt felaktig, bara så vi vet.

Kasta inte skit utan anledning.
Citera
2008-09-24, 21:43
Bannlyst
men jag har anledning, jag har haft kontakt med henne.hon är ju helt retarderad-
Citera
2008-09-24, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Du vet förmodligen inte ens vem a-s är. Än mindre tidigare nämnd i tråden. Det gör jag och jag har kännt vederbörande under ett par år.

Är det a-s som det pratas om då? Jag trodde att det var hon som hade bilddagboken, för på henne stämmer beskrivningen in ganska mycket bättre.

A-s däremot är stor skillnad. Tror inte hon har något med det här att göra, jag har pratat med henne och hon visste knappt något. Eller ja, det var av mig hon fick veta om man säger så. Men det var just efter att det hänt, efter det har jag nästan inte haft någon kontakt med henne.

Så jag tror det är ägaren av bilddagboken det handlar om.
Citera
2008-09-25, 19:36
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiorina
Är det a-s som det pratas om då? Jag trodde att det var hon som hade bilddagboken, för på henne stämmer beskrivningen in ganska mycket bättre.

A-s däremot är stor skillnad. Tror inte hon har något med det här att göra, jag har pratat med henne och hon visste knappt något. Eller ja, det var av mig hon fick veta om man säger så. Men det var just efter att det hänt, efter det har jag nästan inte haft någon kontakt med henne.

Så jag tror det är ägaren av bilddagboken det handlar om.

Ja exakt.. men Steeeff verkar inte ha varit med oss här speciellt länge och har väll inte stenkoll på flash
Citera
2008-09-30, 13:36
Medlem
FBNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff

Hur vet du att anledning inte finns? Vem är så rubbad att man går in och tar över en persons konto och förskönar en mordmisstänkt?
Hon kanske har något med det hela att göra? "bara spånar"

Hon kanske var svartsjuk på dem? Hon kanske kom dit i vredesmod?
Varför tar proverna så lång tid, killen ligger på psyk, och har ju redan innan erkänt att han var där.
Citera
2008-09-30, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBN
Hur vet du att anledning inte finns? Vem är så rubbad att man går in och tar över en persons konto och förskönar en mordmisstänkt?
Hon kanske har något med det hela att göra? "bara spånar"

Hon kanske var svartsjuk på dem? Hon kanske kom dit i vredesmod?
Varför tar proverna så lång tid, killen ligger på psyk, och har ju redan innan erkänt att han var där.

Ni pratar ju om två olika personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in