2008-07-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Kan det ha varit någonting sexuellt? De verkade(?) väl båda vara rätt sexuellt utåtagerande och "experimentella", typ någonslags olycka i sänghalmen?

Att ta hem sin "dejt" och ha extrem sex mitt på dagen, med en treåring hemma i lägenheten? Tror inte det, men det finns väl folk till allt.
Citera
2008-07-28, 23:25
Medlem
Alltså, är ni 100% säkra på att hans studier i neuro-vad-det-nu-hette osv existerat? Killen stavar ju som en kratta för i helvete, hade gissat på max gymnasieutbildning med urkassa betyg om jag bara utgår ifrån hans Helgonsida. Killen verkar ju för fan smått efterbliven
Citera
2008-07-28, 23:27
Medlem
Stackars flicka med en porrsurfande hormorsa som fick nån jävla hillbilly på kroken och sen gick det som det gick.
Citera
2008-07-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En debattör
Att ta hem sin "dejt" och ha extrem sex mitt på dagen, med en treåring hemma i lägenheten? Tror inte det, men det finns väl folk till allt.

Fast en del treåringar sover middag både en och två gånger per dag. Finns väl inget som hindrar lite rajtantajtan i sängen då...vet inte riktigt hur folk med mer agressiv sexuell läggning gör, men de stryper nog och grejar fast de har småbarn.
Citera
2008-07-28, 23:32
Medlem
Citat:
Alltså, är ni 100% säkra på att hans studier i neuro-vad-det-nu-hette osv existerat? Killen stavar ju som en kratta för i helvete, hade gissat på max gymnasieutbildning med urkassa betyg om jag bara utgår ifrån hans Helgonsida. Killen verkar ju för fan smått efterbliven

Att man har "studerat" är ju inte samma sak som att ha tagit examen. Han har inte hunnit beta av hela högskolans katalog, men en hel del på kort tid. Det verkar mest som han börjat på något för att hoppa vidare nästa termin.
Senast redigerad av En debattör 2008-07-29 kl. 00:11.
Citera
2008-07-28, 23:33
Bannlyst
Citat:
Alltså, är ni 100% säkra på att hans studier i neuro-vad-det-nu-hette osv existerat?(

Ja, men inte om de slutfördes. Inskriven på högskolan i Skövde 2004 med 100% säkerhet. Aktiv i studentkåren med.
Hela han påminner om ett bokstavsbarn...
Citera
2008-07-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En debattör
Att man har "studerat" är ju inte samma sak som att ha tagit examen. Han har inte hunnit beta av hela högskolans katalog, men en hel på kort tid. Det verkar mest som han börjat på något för att hoppa vidare nästa termin.

Nej, men ändå. Även om han bara läst enstaka strökurser, fattar jag inte hur han klarat inlämningsrapporter odyl när han inte ens kan stava de mest basala ord rätt. Men å andra sidan kanske han fått "hjälp" med det, killen är ju inte helt laglydig om han nu är skyldig till det här mordet.
Citera
2008-07-28, 23:43
Medlem
Jo, är det någon som kan göra en amatörtolkning av vad han menade med att klistra in det här i sin dagbok "Hur har du inte fallit från himmelen, du strålande morgonstjärna! Hur har du inte blivit fälld till jorden, du folkens förgörare"

Det är ju inte hans egna ord, utan bibliskt. Är Vargen 82 den strålande morgonstjärnan? Är han lucifer? Någon?
Citera
2008-07-28, 23:46
Medlem
soers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewkan
SLA (Skaraborgs läns allehanda)

En detalj, men ändå. Tidningen heter "Skaraborgs Allehanda" sedan 1998 eftersom Skaraborg då upphörde att vara ett län. Förkortningen är däremot fortfarande SLA. Man får helt enkelt finna sig i att L:et inte står för något. På samma sätt som SJ inte betyder "Statens Järnvägar" längre...

Angående lägenhetsannonsen i SLA; om den var med i dagens SLA så var den med största säkerhet inlämnad i fredags. Och så snabba ryck tror jag inte riktigt på så det lär vara någon annans lägenhet.
Citera
2008-07-29, 00:04
Medlem
Troians avatar
Citat:
Nej, men ändå. Även om han bara läst enstaka strökurser, fattar jag inte hur han klarat inlämningsrapporter odyl när han inte ens kan stava de mest basala ord rätt. Men å andra sidan kanske han fått "hjälp" med det, killen är ju inte helt laglydig om han nu är skyldig till det här mordet.

Att man inte kan stava behöver ju inte betyda att man är utvecklingsstörd, kan ju vara en vanlig dyslektiker. Att trots stavfel få godkänt är ju inte omöjligt, även om det blir en hel del röda understrykningar.

Som någon sagt så tror jag dock inte att killen har examen. Han är alldeles för skrytsam för att undvika att nämna det.
Citera
2008-07-29, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Att man inte kan stava behöver ju inte betyda att man är utvecklingsstörd, kan ju vara en vanlig dyslektiker. Att trots stavfel få godkänt är ju inte omöjligt, även om det blir en hel del röda understrykningar.

Som någon sagt så tror jag dock inte att killen har examen. Han är alldeles för skrytsam för att undvika att nämna det.

Jo förvisso kan han vara dyslektiker, det har du rätt i. Han kan ha klarat sig tack vare Word kanske. Han har för bövelsen stavfel i nästan varje mening ju vad gäller dagboken osv. Fattar inte om han blivit exad med sådana texter. Herrejisses.

Sedan blir det ju förstås inte heller bättre av att det han skriver lyser av ångest och depression. Sweet jiiiisus, tur att hans kooperativ troligtvis läggs i malpåse nu
Citera
2008-07-29, 00:40
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Tyvärr är program i neuro-vad-det-nu heter inte så populära längre, så de tar in alla jävla studenter de får på de flesta ställen. Och den som vill lära sig neuro-vad-det-nu-heter ordentligt väljer kanske inte heller i första hand högskolan i Skövde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in