2008-07-24, 21:09
Medlem
Allt_är_tagets avatar
BANNE ALLES! ALLES!

ICH MIEN FORUM! MIEN!

På allvar nu, sluta bli upprörd över saker som är helt oviktiga och egentligen inte förstör eller stör någon. Så...låt denna tråd nu falla i glömskan innan du skämmer ut dig lite mer.
Citera
2008-07-24, 21:19
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allt_är_taget
BANNE ALLES! ALLES!

ICH MIEN FORUM! MIEN!

På allvar nu, sluta bli upprörd över saker som är helt oviktiga och egentligen inte förstör eller stör någon. Så...låt denna tråd nu falla i glömskan innan du skämmer ut dig lite mer.
Jag kan mer, var så säker...
Citera
2008-07-25, 13:45
Medlem
Banna trollet för i helvete. KFK?
Citera
2008-07-25, 13:49
Medlem
Jag hlr med TS. Är man osäker på vart man ska lägga en tråd ska man givetvis fråga Mod först. Tror man sig vara säker men lägger den ändå fel är det en annan sak.

Det är patetiskt att ni utpekade inte tar större ansvar utan istället ursäktar er för ett misstag som man enkelt kan kring gå.
Citera
2008-07-25, 14:46
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DysEleHrt
Jag hlr med TS. Är man osäker på vart man ska lägga en tråd ska man givetvis fråga Mod först. Tror man sig vara säker men lägger den ändå fel är det en annan sak.

Det är patetiskt att ni utpekade inte tar större ansvar utan istället ursäktar er för ett misstag som man enkelt kan kring gå.
Eller så kan man låta bli den meningslösa meningen i vilket fall som helst. Vi behöver inte någons lov för att flytta en tråd.
Citera
2008-07-25, 14:56
Medlem
Kingen_kings avatar
Jag har också irriterat mej å det grövsta på TS som börjar så. Ungefär som att modsen inte skulle veta att dom skulle flytta den om det blir fel...

Det är ju det modsen bl a är till för, att flytta trådar som hamnat fel, det behöver man inte skriva i trådstarten...
Citera
2008-07-25, 15:02
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Ska ni ändå börja banna hej vilt för att folk inte har hyfs så släng väck alla som börjar trådar med 'AKUT HJÄLP!!!', 'VIKTIGT!', 'SNABBT SVAR!' och allt annat liknande. Jag räknar kallt med att det oftast kommer från snorvalpar till 80-talister som är vana vid att få allt serverat bara de skriker tillräckligt högt. Sånt beteende skall stävjas och hör sen!
Citera
2008-07-25, 15:17
Medlem
googlevistas avatar
Så alla som är osäkra ska skriva sina inlägg och skicka dem till godtycklig moderator för genomläsning och be om råd vart det ska placeras? Vad tycker moddarna om det tro, jag tycker mig ha läst att de har ganska fullt upp ändå?

Visst, det kanske är onödigt att skriva sådär, men det är väl för att man vill gardera sig mot alla hobbymoderatorer som brukar vara snabba på att idiotförklara TS för att denna postar fel.
Citera
2008-07-25, 18:17
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Ska ni ändå börja banna hej vilt för att folk inte har hyfs så släng väck alla som börjar trådar med 'AKUT HJÄLP!!!', 'VIKTIGT!', 'SNABBT SVAR!' och allt annat liknande. Jag räknar kallt med att det oftast kommer från snorvalpar till 80-talister som är vana vid att få allt serverat bara de skriker tillräckligt högt. Sånt beteende skall stävjas och hör sen!

Trådstartaren verkar vara den typen som även anser att man inte ska begära hjälp ö.h.t., när man ändå kan söka igenom google och hitta svaret 10x långsammare och med mer möda där... Jag stör mig verkligen på sådana bittra skithögar. Kan man på ett forum få hjälp med mindre möda ska man självklart göra det. Den som kommer med hjälpen slösar ändå ingen nämnvärd tid, då han/hon förmodligen redan vet svaret redan, och så gillar personen i fråga antagligen att skriva inlägg.

/Teutonic Warrior
Citera
2008-07-25, 19:02
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Trådstartaren verkar vara den typen som även anser att man inte ska begära hjälp ö.h.t., när man ändå kan söka igenom google och hitta svaret 10x långsammare och med mer möda där... Jag stör mig verkligen på sådana bittra skithögar. Kan man på ett forum få hjälp med mindre möda ska man självklart göra det. Den som kommer med hjälpen slösar ändå ingen nämnvärd tid, då han/hon förmodligen redan vet svaret redan, och så gillar personen i fråga antagligen att skriva inlägg.
Låt mig gissa, du har inte fyllt 29 än?
Citera
2008-07-25, 19:23
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Låt mig gissa, du har inte fyllt 29 än?

Nej. Jag är 19.

/Teutonic Warrior
Citera
2008-07-25, 20:04