2011-12-24, 12:13
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Finns det någon sida där man kan se alla patches typ?

Vill veta hur långt jag har kvar, ligger på english assets 1 (3.50 GB remaining) och min speed börjar gå ner..
Visst, men inte hur stora det är.

http://www.swtor.com/patchnotes/
Citera
2011-12-24, 12:26
Medlem
wilcores avatar
nu känner jag mig dum som frågar det här men mitt skill tree funkar inte
hur väljer man en talent/skill? har testat högerklick och vänsterklick.
Citera
2011-12-24, 12:28
Medlem
TrenchcoatPandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilcore
nu känner jag mig dum som frågar det här men mitt skill tree funkar inte
hur väljer man en talent/skill? har testat högerklick och vänsterklick.
Tryck på 'Commit' nere i hörnet med, om detta inte funkar är det nog något lagg.
Citera
2011-12-24, 12:46
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Naj, så här ser pvp-gearen ut: http://i39.tinypic.com/247mf.jpg

Så kan jag passa på att skryta lite över min fräna custom speeder med!

http://i40.tinypic.com/289bxpz.jpg
Custom-built speederbike? Har ritningen för den i banken men har inte orkat dra upp cyber till 300 ännu.
Du är också på Basilisk droid va? Har för mig att jag har sett guildnamnet där i alla fall.
Citera
2011-12-24, 12:49
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Custom-built speederbike? Har ritningen för den i banken men har inte orkat dra upp cyber till 300 ännu.
Du är också på Basilisk droid va? Har för mig att jag har sett guildnamnet där i alla fall.

Jajamän på både frågorna. Blev riktigt positivt överaskad när jag såg hur den såg ut jämfört med snöslungan man kunde göra på lvl 25.
Citera
2011-12-24, 12:52
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Jajamän på både frågorna. Blev riktigt positivt överaskad när jag såg hur den såg ut jämfört med snöslungan man kunde göra på lvl 25.
Jo fan, får la se till att piska upp cyber snabbt då, har två och en halv levels kvar nu.
Citera
2011-12-24, 13:53
Medlem
Viches avatar
Citat:

Ser att du kommit rätt långt på din BH, vad tycker du om classen so far? Och kör du Powertech eller?

Funderar på att testa något nytt efter att ha kört Sentinel ett bra tag...
Citera
2011-12-24, 14:01
Medlem
Mystiqes avatar
Äntligen fixade jag skivorna till spelet, vill inte ha något göra med Origin.

Snabba frågor, vilka server rekommendera ni helst (både PVE och PVP) både EU och US servarna?

Bara installation och patching sen är min jul räddat =)
Citera
2011-12-24, 14:19
Medlem
Rowyns avatar
Yes! Allting fixat, bara installationen av spelet. Förstår inte hur folk hade svårt med alla stegen och så. Allt gick ju som smort. Även fixat Security Keyn på Iphonen. Fast kanske inte ska ropa hej i förväg. Måste ju kunna logga in och allt också! :P
Citera
2011-12-24, 14:37
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
Ser att du kommit rätt långt på din BH, vad tycker du om classen so far? Och kör du Powertech eller?

Funderar på att testa något nytt efter att ha kört Sentinel ett bra tag...

Jag kör powertech speccad mestadels AP med lite poäng i shield tech och jag är fullständigt förälskad i klassen. Tål fint, tillräckligt bra skada och skills/animationer som är riktigt fräna. Jag har nog ingenting alls att klaga på faktiskt.
Citera
2011-12-24, 14:48
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Jag kör powertech speccad mestadels AP med lite poäng i shield tech och jag är fullständigt förälskad i klassen. Tål fint, tillräckligt bra skada och skills/animationer som är riktigt fräna. Jag har nog ingenting alls att klaga på faktiskt.
Samma här, PT advanced prototype är otroligt kul. Speciellt mot jedi knights som tror att de ska skära upp en med ljussabeln.
Citera
2011-12-24, 15:00
Medlem
Svarade fel på en av mina security questions, kommer helt enkelt inte ihåg vad fan jag skrev som svar på frågan och nu är mitt account locked och kommer inte fram när jag ringer , fml.

Nu blir det kalle anka o tröstäta, GodJul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in