Citat:
Ursprungligen postat av bengtboxare
Testar att tanka spelet från deras sida först, tar dock skitlång tid. Är inte speciellt sugen på att ringa, gjorde det ett tag efter release och fick betala ca 100 spänn för samtalet. Antar att det det fortfarande kostar pengar att ringa..
Har också blivit tvungen att ringa dem ett par gånger och på supportsidan är de verkligen inga höjdare. Ja, det kostar en större summa att ringa dem iom att man oftast är tvungen att vänta en timme för att komma fram vilket kan bli rätt dyrt när man ringer utomlands. Samtidigt känns det förbaskat orättvist att spelare i vissa länder slipper denna kostnad. Jag tänker på Britter, Tyskar, fransmän mm, som bara behöver betala ett lokalsamtal. Har betalat in lite pengar på Skype för att kunna ringa genom dem istället vilket gör det hela billigare men det kostar naturligtvis ändå.
Nu senast fick jag inga Cartel coins och skrev till deras support men fick ett standardsvar att de ville att jag skulle ringa dem istället men det kändes som om jag inte ville betala mer utan jag avvaktade istället och vips, tre veckor för sent kom mina cartel coins.