2012-12-17, 16:31
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methone
För att han jämför spelen med hjälp av bilder, vilket gör att likheterna verkligen träder fram. Det är med andra ord jämförelsen jag finner intressant, vilket i sig inte behöver betyda att jag tycker recensionen är bra i övrigt. Har själv velat tro att Swtor är nyskapande, men många likheter är verkligen slående.

recension för rednecks? "I dont get long text dderpa derpa I need the pictures derpa"

har aldrig hört någon säga att swtor är nyskapande i gamemecanics och klasses/stridsystemet...förutom att smuggler och agent kan använda skydd.
dom har vart ganska ärliga med att dom gör ett klassiskt mmorpg men med story.

Det enda som swtor har gjort nytt. är att få handligen att vara intressant och bra.
Senast redigerad av Spiderman-ninja 2012-12-17 kl. 16:37.
Citera
2012-12-17, 16:56
Medlem
Fjodorovs avatar
Örk, försöker logga in på mitt account som jag har haft i ett år. Kommer förbi inloggningen men jag kommer till en säkerhetsfråga eftersom sidan inte känner igen min dator.

Problemet är att jag inte kommer ihåg att jag har fyllt i en sådan fråga som lyder: I vilken stad fanns ditt första jobb?

Har testat runt lite med en massa svar men ingenting blir rätt. Har även mejlat customer support men de skickade ett meningslöst meddelande där det stod att jag skulle ringa upp dem.

Någon som har en lösning på problemet?
Citera
2012-12-17, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Örk, försöker logga in på mitt account som jag har haft i ett år. Kommer förbi inloggningen men jag kommer till en säkerhetsfråga eftersom sidan inte känner igen min dator.

Problemet är att jag inte kommer ihåg att jag har fyllt i en sådan fråga som lyder: I vilken stad fanns ditt första jobb?

Har testat runt lite med en massa svar men ingenting blir rätt. Har även mejlat customer support men de skickade ett meningslöst meddelande där det stod att jag skulle ringa upp dem.

Någon som har en lösning på problemet?

Ring, det fick jag göra för ca 1 år sen när jag glömde alla mina svar.. Och ring inte från mobilen, det räknas som utlandssamtal. Fick betala en hundring för mitt samtal..
Citera
2012-12-17, 17:28
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengtboxare
Ring, det fick jag göra för ca 1 år sen när jag glömde alla mina svar.. Och ring inte från mobilen, det räknas som utlandssamtal. Fick betala en hundring för mitt samtal..

Har ingen större lust att få det på telefonräkningen heller. Jäkligt lågt att kräva telefonsamtal för en sådan petitess. Jag skulle kunna styrka min identitet på andra sätt än genom en skitfråga om de nu skulle vara så petnoga.
Citera
2012-12-17, 17:48
Medlem
Citat:
Har ingen större lust att få det på telefonräkningen heller. Jäkligt lågt att kräva telefonsamtal för en sådan petitess. Jag skulle kunna styrka min identitet på andra sätt än genom en skitfråga om de nu skulle vara så petnoga.

Mmh håller med, och om man nu MÅSTE ringa så borde dom fan fixa gratissamtal.
Citera
2012-12-17, 17:53
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:

man kan väl ringa via skype?

jag måste också ringa dit för jag hade appen som man får en kod varje gång man ska logga in, hade dock tagit bort den för jag slutade spela, skulle testa nu igen, installerade appen och då måste jag har en 7 digit security key, som jag antar man får när man är inloggad?

något som haft samma problem?
Citera
2012-12-17, 18:09
Medlem
Fjodorovs avatar
Hittade en möjlig lösning: http://www.swtor.com/community/showpost.php?p=217412&postcount=5

Jag får hålla tummarna annars får det bli F2P då jag har ett behov utav att spela detta spel.
Citera
2012-12-17, 19:30
Medlem
Methones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja
har aldrig hört någon säga att swtor är nyskapande i gamemecanics och klasses/stridsystemet...förutom att smuggler och agent kan använda skydd.
dom har vart ganska ärliga med att dom gör ett klassiskt mmorpg men med story.

Det enda som swtor har gjort nytt. är att få handligen att vara intressant och bra.

Det var just det Bioware "tryckte" på från första början... hur nyskapande och annorlunda deras game/bossmechanics var. Är ingen idé att försöka hålla en civiliserad diskussion med naiva SWTOR fanboys alltså. Så fort minsta kritik yttras påbörjas stenkastningen...
Citera
2012-12-17, 21:05
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methone
Det var just det Bioware "tryckte" på från första början... hur nyskapande och annorlunda deras game/bossmechanics var. Är ingen idé att försöka hålla en civiliserad diskussion med naiva SWTOR fanboys alltså. Så fort minsta kritik yttras påbörjas stenkastningen...

jupp du är ett troll. eller bara en idiot som misstolkar allt.
Det som sas var att de handligen var nyskapande och annolunda. och skulle dra in folk som inte riktigt vågar spela mmo men ändå vill testa vad det är. steget mellan mmo och singeplayer spel. som de har lyckats med.
och att de försökte förbättra tidigare system (som de lyckades med på många håll, inte alla långt ifrån alla)

som sagt troll. "civiliserad diskussion" är ett pinsamt skämt att ta en "recension" som bara är ett stort försök att trolla men ses typ efter första raden att det är en arg fanboi som har skrivit. och bara försöker irritera andra som gillar andra saker.

som sagt de sa ganska tidigt att det var ett klassiskt mmo men med story och mer heroisk combat som det är 80% av fallen (inte slåss emot en fiende i 10-30 minuter, utan slåss emot en stor arme av fiender)
Citera
2012-12-17, 21:25
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Hittade en möjlig lösning: http://www.swtor.com/community/showpost.php?p=217412&postcount=5

Jag får hålla tummarna annars får det bli F2P då jag har ett behov utav att spela detta spel.

Nej det fungerade inte. Skall skapa ett nytt konto istället.
Citera
2012-12-18, 13:12
Medlem
Feverdogs avatar
expansion om nån månad http://www.swtor.com/rothc
Citera
2012-12-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
expansion om nån månad http://www.swtor.com/rothc

Är sub nu men bara i ett par dagar till. Hinner helt enkelt inte med att spela det nu men har ändå en fråga. Skulle ni rekommendera att köpa det nu medan man ändå är sub då man kan köpa det för halva priset. Som F2P lär jag ju ändå kunna spela de nya 5 levlarna.....eller? Min fråga är alltså kort och gott, finns det någon poäng för en person som sannolikt kommer att vara F2P att köpa den nya expansionen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in