2012-10-16, 17:31
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biljetten
ärligt vad är problemet med swtor? 8h downtime hallelujah!!

eller hur och nu förlängde de den på obestämd tid... burr burr

Man kan ju hoppas på att de förbereder inför något stort
Citera
2012-10-16, 17:56
Medlem
Biljettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
eller hur och nu förlängde de den på obestämd tid... burr burr

Man kan ju hoppas på att de förbereder inför något stort

ja verkligen jag sitter och försöker logga in var 15 min
Citera
2012-10-16, 18:02
Medlem
När blir SWTOR helt f2p så att säga och inte att man måste börja subba efter level 15, är väldigt sugen på att ha något på sidan av wow men inget som jag kommer spela jätte seriöst. Jag har en lvl 50 bounty hunter på någon server, men vill verkligen inte ha två spel som jag betalar för i månaden.

Hur är PvE nu förtiden? Tyckte den var rätt simpel och tråkig i början vid release.

Kan man byta server på sina karaktärer? Hur mycket kostar det och vilka servrar är bra så att säga?
Citera
2012-10-16, 18:09
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evander
När blir SWTOR helt f2p så att säga och inte att man måste börja subba efter level 15, är väldigt sugen på att ha något på sidan av wow men inget som jag kommer spela jätte seriöst. Jag har en lvl 50 bounty hunter på någon server, men vill verkligen inte ha två spel som jag betalar för i månaden.

Hur är PvE nu förtiden? Tyckte den var rätt simpel och tråkig i början vid release.

Kan man byta server på sina karaktärer? Hur mycket kostar det och vilka servrar är bra så att säga?

Delvis ftp ryktas i november (begränsat med PvP matcher och FPs, inga raids). Vet ej när du slutade men har tillkommit 2 nya Raids och den senaste är rejält svår, nästa patch ger 'ven nightmare mode till explosive conflict.

De har nog redan flyttat din karaktär då de mergeat servrar. Att flytta server på egen hand kommer längre fram.
Citera
2012-10-16, 20:56
Medlem
Biljettens avatar
har inte kunnat spela på hela dagen, och nus ak detta hålla på ännu längre? jag blir galen :P
Citera
2012-10-17, 06:05
Medlem
iSkitzs avatar
Bytte precis spec till Focus från Combat. Combat lirade jag bara i en vecka och sedan den 14 december har jag lirat Watchman, men nu är det Focus och jäklar vilken skada man gör! Ni svenskar som funderar på att joina en guild kanske bord ekolla upp oss på Republic of Sweden. Vi är 10-30 inne primetime varje kväll nästan och kör raids och ranked warzones. Det sistnämnda ställs dock in ibland då vi inte har tillräckligt med gearat folk. Jag själv är Sergeant i guilden och har därför inga officer-egenskaper men det betyder att jag är bland de mest uppskattade medlemmarna typ så hör av er om ni vill in i en seriös guild.
Citera
2012-10-17, 11:48
Medlem
Feverdogs avatar
Får 1300 cartel coins, är det mycket?
Citera
2012-10-17, 12:58
Medlem
Biljettens avatar
Citat:
Får 1300 cartel coins, är det mycket?

hur kan du se det?
det fungerar visst inte för mig.
Citera
2012-10-17, 13:22
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
hur kan du se det?
det fungerar visst inte för mig.

ditt account. Finns en ny flik som heter cartel coins. Är inne å lirar btw
Citera
2012-10-17, 17:07
Medlem
Biljettens avatar
Citat:
ditt account. Finns en ny flik som heter cartel coins. Är inne å lirar btw

ska få 1000 så det är väll bra!

köpte man collector så fick man 1000 bara för det
Citera
2012-10-17, 18:03
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
ska få 1000 så det är väll bra!

köpte man collector så fick man 1000 bara för det

ohfan.. Nu behövs bara lite mer info över hur och till vad man använder de :P
Citera
2012-10-17, 20:00
Medlem
iSkitzs avatar
Jag fick 800 eller 850. Antar att det är okej. Jag bryr mig inte så mycket, vill ha mer kommunikation bara från BioWares sida om framtidsplaner men jag antar att de är väldigt lite folk som arbetar med spelet just nu och att det är något de skäms över lite och därför så råder det tystnad istället för att blotta något som kan tolkas som ett totalt misslyckande från oss spelare.

Nåja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in