2008-07-25, 16:58
Medlem
Spinnakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
nu är han påväg igen
http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1243573/ninjamannen-pa-vag-till-stockholm

Ja! Äntligen kommer han hit också, nu skall jag hålla utkik, finns ju bara ca: 1 miljon människor här, så han borde inte vara så svår att hitta

Fan va kul att se han vandra förbi ute på gatan, haha.
Citera
2008-07-25, 17:36
Medlem
Trinnits avatar
Härligt att se att han inte har gett upp. Allt det här med att åka tillbaka till danmark var sannolikt bara ett ninjatrick för att förvirra sina fiender- i själva verket har han hela tiden färdats uppåt i Sverige. Antagligen har han aldrig ens befunnit sig i varken växjö eller helsingborg.

Och inte nog med det, som den riktiga ninja han är så är de inte ens säkra på Stockholmsspåret:

Citat:
Ursprungligen postat av http://www.kvp.se/nyheter/1.1243697/johan-t-lindwall-han-hatar-hela-kungafamiljen
Enligt expressens hovreporter kan ninjamannens tal om att åka till Stockholm vara en rökridå.
– Jag tror att han kan ha ljugit och i värsta fall i själva verket vara på väg mot Öland igen. Vissa delar av kungafamiljen finns kvar där, berättar han.
Var kronprinsessan befinner sig just nu är oklart.
– Men det hindrar inte honom. Hans hat verkar vara riktigt mot hela den svenska kungafamiljen, säger Johan T Lindwall.

Lite extra roligt tycker jag att det är att Expressen avslöjar den hemliga beredskapsplanen som folket på slottet har satt upp för att skydda sig mot Ninjamannen, och som går ut på att inte reta upp honom. Man ska inte göra ninjor arga
Citera
2008-07-25, 17:41
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trinnit
Härligt att se att han inte har gett upp. Allt det här med att åka tillbaka till danmark var sannolikt bara ett ninjatrick för att förvirra sina fiender- i själva verket har han hela tiden färdats uppåt i Sverige. Antagligen har han aldrig ens befunnit sig i varken växjö eller helsingborg.

Och inte nog med det, som den riktiga ninja han är så är de inte ens säkra på Stockholmsspåret:

Lite extra roligt tycker jag att det är att Expressen avslöjar den hemliga beredskapsplanen som folket på slottet har satt upp för att skydda sig mot Ninjamannen, och som går ut på att inte reta upp honom. Man ska inte göra ninjor arga
Kungahuset har u inte en chans, man kan ju bara tänka sig vad han kostat hittills. Kul att pengarna även kommer vi till del för det har aldrig hänt de senaste årtiondena.
Att det är en dansk som ska ge oss valuta för pengarna det är ju alltid nåt, absolut bättre än ingenting.
Senast redigerad av diemydarling 2008-07-25 kl. 17:49.
Citera
2008-07-25, 17:47
Medlem
Fernets avatar
Vad kan denna tragiska missbildad familj sätta upp mot en NINJA??

Jag önskar mannen all lycka på vägen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2008-07-25, 17:58
Medlem
pawitels avatar
Sy in idioten på dårhuset innan en olycka inträffar.
Han supportrar här i tråden kan följa med!
Citera
2008-07-25, 18:31
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pawitel
Sy in idioten på dårhuset innan en olycka inträffar.
Han supportrar här i tråden kan följa med!
Du är kär i Vicktoria, CP eller Madde? kom igen vem är det?
Citera
2008-07-25, 18:38
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Du är kär i Vicktoria, CP eller Madde? kom igen vem är det?

Det är ju Pride så jag gissar att det är CP han tänker på när han ligger ich slapprunkar varje kväll...
Citera
2008-07-25, 18:56
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Det är ju Pride så jag gissar att det är CP han tänker på när han ligger ich slapprunkar varje kväll...
Haha!
Citera
2008-07-25, 19:18
Medlem
-Nu är den där kartong-pundaren tillbaka igen..Jag vidhåller att det är en familjefejd som började med att Kungen (på fyllan ) sa att Drottning Margharete målar tavlor som "en kratta" o att han brukar kasta pil på dom-kan inte SÄPO bara döda honom med ett förgiftat paraply som under kalla kriget..eller nåt
Citera
2008-07-25, 19:20
Medlem
Filthgrinders avatar
Nu vet jag inte om det kommit fram eftersom jag bara orkade läsa halva tråden men Ninjamannen är med all säkerhet Jens Peter Schwartzlose som är en känd stalker till kronprinsessan. Mer info finns på länkarna, brukade även ligga en bild på de länkarna men den verkar vara borta men som tur är hade jag den sparad så laddar upp den med:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article302576.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article302705.ab

http://img291.imageshack.us/img291/3290/jenspeterschwartzloseso6.jpg
Citera
2008-07-25, 19:23
Medlem
"diemydarling" ser ut som Ninjamannen!
Citera
2008-07-25, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins