2008-07-25, 00:44
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Futurum
Alla talang-jägare där ute i nöjes-svängen hade säkert jublat om den här tråden låses. Om den här stora förmågan kommer i skymyndan så blir det ju så mycket lättare för dem att komma över pojken Solman eftersom konkurrensen om det här mycket lovande materialet minskar.

Hur ser Solmans turnèplan ut för 2008, nån som hört eller sett nåt?

Futurum
Tja, jag skulle tippa på att det blir Grönan hela säsongen för den liraren. Kanske blir en sväng till för honom nästa år också, vem vet?
Citera
2008-07-25, 02:06
Medlem
Jisses så dålig kan ingen vara.......................
Citera
2008-07-25, 18:09
Medlem
Futurums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Tja, jag skulle tippa på att det blir Grönan hela säsongen för den liraren. Kanske blir en sväng till för honom nästa år också, vem vet?

Det är ju bra att pojken värmer upp vid "Sork-slagningen" så han blir mogen inför det som komma ska på Stora Scenen...

Futurum
Citera
2008-07-25, 18:15
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jisses så dålig kan ingen vara.......................

Man skulle ju kunna tro det men det verkar ju inte bättre
Citera
2008-07-25, 18:37
Medlem
Babemagnets avatar
Jag tycker det är modigt av honom att ställa sig på scenen framför en jury. Men det är ett vedertaget fel som nybörjare gör; att tro att man är roligare och smartare än vad man egentligen är.
Nu ser jag iofs inte något roligt öht i hans akt, men låt honom utveckla sin schtick, så kanske han kan få Bert Karlsson att skratta.
Citera
2008-07-25, 21:09
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babemagnet
Jag tycker det är modigt av honom att ställa sig på scenen framför en jury. Men det är ett vedertaget fel som nybörjare gör; att tro att man är roligare och smartare än vad man egentligen är.
Nu ser jag iofs inte något roligt öht i hans akt, men låt honom utveckla sin schtick, så kanske han kan få Bert Karlsson att skratta.
Till sakens natur är att publiken sitter och väntar på en punchline som aldrig kommr. Ett skämt utan punchline måste vara det mest meningslösa som finns? Snacka om totalt slöseri med tid! Publiken borde kräva pengarna tillbaka i form av tid av herr Solman!

Sen är han knappast "modig" som du säger, han valsar ju fram & tillbaka som en räddhare på scenen. Om han nu uppträtt i så många år som han ville göra gällande så borde han ha skaffat sig bättre scenvana, så antingen ljuger han om sin erfarenhet eller så är han så in i helsikes jävla kass att den akt vi såg är den han gör som en "rutinerad" komiker.
Citera
2008-09-10, 09:02
Medlem
Pavelinhos avatar
Så jävla coolt jag såg honom köra standup på komikaze igår haha stackars kille alltså.
Citera
2009-05-31, 22:29
Bannlyst
Tycker inte han vart så dålig, faktiskt. Men som sagt så var han ful. Hade han varit snygg så hade han gått vidare.
Citera
2009-05-31, 23:58
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotteGripen
Tycker inte han vart så dålig, faktiskt. Men som sagt så var han ful. Hade han varit snygg så hade han gått vidare.

Han är inte ens sämst i Talang. Inte på långa vägar. Var en idiot med i senaste säsongen som var OERHÖRT mycket sämre än den här liraren.
Citera
2009-06-01, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SUPERHITLER
Han är inte ens sämst i Talang. Inte på långa vägar. Var en idiot med i senaste säsongen som var OERHÖRT mycket sämre än den här liraren.

Du tänker på "komikern" som skämtade om när han var på gayklubb? Han var faktiskt mycket sämre än Solman. Solman är dock tillräckligt dålig för att hängas på slottsbacken.
Citera
2009-06-01, 04:02
Medlem
coremanneJns avatar
Är tydligen intresserad av både män och kvinnor enligt hans facebook.

http://www.facebook.com/profile.php?id=827240646
Citera
2009-06-01, 12:57
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I'maduck
Du tänker på "komikern" som skämtade om när han var på gayklubb? Han var faktiskt mycket sämre än Solman.

Jepp. För dem som inte såg det handlade hans enda(!) skämt om att han var på en gayklubb med sin flickvän. Efter ett tag kom det fram en bÖg och frågade om han också var bÖg. När han berättade att han inte var det, tyckte bÖgen att det var synd eftersom han tyckte att killen var snyggast på stället.

Han berättade det lite mer långdraget, men det jag skrev ovan var hela poängen. TOTALT obegripligt att han tror att någon skulle tycka att det är kul. Ingen som har en länk till film på det fanskapet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in