Såg en länk i en polares Facebooklista att han statusuppdaterat om det här klippet. Tyckte det var kul som fan att se det där raketerna igen, riktig nostalgitripp! Vanligtvis är jag dock enormt anti mot sånt här, men dom här är faktiskt lite söta (dubbelmoral?). http://www.youtube.com/watch?v=221ZJpkMeS8 Har ni fler raketer att visa upp så gör det, vill se mer av dom!!!
Missa som sagt inte extramaterialet i Unlike U!! Det är där man hittar all fetaction. Tryck även gilla på deras Facebook så får ni en massa bonusmaterial att gå igenom.
thepiratebay.org, har den också med eng sub. Eller har jag missat något?
UPPDATE: Jag tankade alla fyraUnlike U filmer från The Pirate Bay och kan rapportera tillbaka att INGEN av dem innehöll engelsk text!
Så se det som en "varning" till er som förväntar er engelsk text.
Jag har alltså gått igenom följande i jakten på engelsk text:
(Detta är la inte direkt länking till torrents, dvs jag kan inte få varning för innehållet i spoiler-taggen?)
UPPDATE: Jag tankade alla fyraUnlike U filmer från The Pirate Bay och kan rapportera tillbaka att INGEN av dem innehöll engelsk text!
(Detta är la inte direkt länking till torrents, dvs jag kan inte få varning för innehållet i spoiler-taggen?)
Gå in på sidan som Bäver_ länkade och registrera dig och tanka sedan hem skiten. Där finns subs.
Inte särskilt imponerad av filmen, orkade bara se nån timme av den. Men det kanske var för att klockan närmade sig 05:00. Finns ganska många filmer där intervjuer varvas med action. Jag vettefan hur många gånger jag läst eller hört folk säga "graffiti is all about [...]", det är inte lika charmigt längre. Graffiti betyder olika saker för alla och att sen varje filmskapare försöker skildra vad det är, det hjälper ingen. Det man vill höra är intressanta och roliga historier och det man vill se är intressanta och roliga scener.
Jag vettefan hur många gånger jag läst eller hört folk säga "graffiti is all about [...]", det är inte lika charmigt längre. Graffiti betyder olika saker för alla och att sen varje filmskapare försöker skildra vad det är, det hjälper ingen. Det man vill höra är intressanta och roliga historier och det man vill se är intressanta och roliga scener.
Håller med! Visst om det är folk man har en relation till eller är intresserad av men dessvärre fanns det max 2 st writers i denna film som jag sen tidigare varit imponerad av. Rätt stagnerad filmgenre. Samma upplägg med samma personer.