2011-06-30, 13:15
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Jag vet en sida som har Unlike U med eng subs.

Tror det är emot reglerna att posta länken.
Inte att länka till sidan, däremot att direkt-länka till torrenten.
Citera
2011-06-30, 13:28
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Inte att länka till sidan, däremot att direkt-länka till torrenten.

https://www.extremebits.org/
Citera
2011-06-30, 14:06
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
https://www.extremebits.org/
Ouff, längesen man hade ett konto där... Oh well, kan behöva öva på mina tyskakunskaper ändå, dessutom bara intresserad av ett fåtal scener.
Citera
2011-07-01, 18:30
Medlem
Uniks raketer @ youtube

Såg en länk i en polares Facebooklista att han statusuppdaterat om det här klippet. Tyckte det var kul som fan att se det där raketerna igen, riktig nostalgitripp! Vanligtvis är jag dock enormt anti mot sånt här, men dom här är faktiskt lite söta (dubbelmoral?). http://www.youtube.com/watch?v=221ZJpkMeS8 Har ni fler raketer att visa upp så gör det, vill se mer av dom!!!
Citera
2011-07-02, 03:01
Medlem
PomLs avatar
Citat:
Jag vet en sida som har Unlike U med eng subs.

thepiratebay.org, har den också med eng sub. Eller har jag missat något?
Citera
2011-07-02, 11:31
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PomL

Nja isf var det jag som missat något.
Citera
2011-07-02, 13:03
Medlem
Missa som sagt inte extramaterialet i Unlike U!! Det är där man hittar all fetaction. Tryck även gilla på deras Facebook så får ni en massa bonusmaterial att gå igenom.
Citera
2011-07-04, 19:01
Medlem
PomLs avatar
Citat:

UPPDATE: Jag tankade alla fyra Unlike U filmer från The Pirate Bay och kan rapportera tillbaka att INGEN av dem innehöll engelsk text!
Så se det som en "varning" till er som förväntar er engelsk text.

Jag har alltså gått igenom följande i jakten på engelsk text:
(Detta är la inte direkt länking till torrents, dvs jag kan inte få varning för innehållet i spoiler-taggen?)
Citera
2011-07-04, 19:17
Medlem
Delegatezeros avatar
Citat:
UPPDATE: Jag tankade alla fyra Unlike U filmer från The Pirate Bay och kan rapportera tillbaka att INGEN av dem innehöll engelsk text!

(Detta är la inte direkt länking till torrents, dvs jag kan inte få varning för innehållet i spoiler-taggen?)

Gå in på sidan som Bäver_ länkade och registrera dig och tanka sedan hem skiten. Där finns subs.

Inte särskilt imponerad av filmen, orkade bara se nån timme av den. Men det kanske var för att klockan närmade sig 05:00. Finns ganska många filmer där intervjuer varvas med action. Jag vettefan hur många gånger jag läst eller hört folk säga "graffiti is all about [...]", det är inte lika charmigt längre. Graffiti betyder olika saker för alla och att sen varje filmskapare försöker skildra vad det är, det hjälper ingen. Det man vill höra är intressanta och roliga historier och det man vill se är intressanta och roliga scener.
Citera
2011-07-04, 19:25
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:

SCARED-releasen innehåller engelska och spanska undertexter.
Citera
2011-07-04, 19:30
Medlem
intelones avatar
Kanske repost, men den här är fin! Bra piece bra låt!

http://www.youtube.com/watch?v=CXsuHcHGnso
Citera
2011-07-04, 19:34
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delegatezero
Jag vettefan hur många gånger jag läst eller hört folk säga "graffiti is all about [...]", det är inte lika charmigt längre. Graffiti betyder olika saker för alla och att sen varje filmskapare försöker skildra vad det är, det hjälper ingen. Det man vill höra är intressanta och roliga historier och det man vill se är intressanta och roliga scener.
Håller med! Visst om det är folk man har en relation till eller är intresserad av men dessvärre fanns det max 2 st writers i denna film som jag sen tidigare varit imponerad av. Rätt stagnerad filmgenre. Samma upplägg med samma personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in