Jag letar fortfarande febrilt efter subtitles till Unlike U: Trainwriting in Berlin. Är det någon som sitter på dessa (engelska subtitles) så vill jag mer än gärna ta del av det!
http://www.youtube.com/watch?v=gFXTuAHgqqg Rizot från paris har gjort en jävligt soft kortfilm med bara bombing och dubstep Finns en längre version på utube men den måste man verifiera åldern på och jag orkar inte skapa ett konto nu.. bara att söka på rizot graffiti paris.
Någon som vet vad filmen heter där det är en killa som dokumenterar när han åker runt i europa tror jag och träffar målare och följer med dem ut?
Vet att wufc va med i sverige. filmen har dock försvunnit från min dator tyvärr. Men skulle gärna vilja ha den tillbaka!
vet någon vilken film jag söker? den va ganska lång, så inte bara ett kort klipp.
Någon som vet vad filmen heter där det är en killa som dokumenterar när han åker runt i europa tror jag och träffar målare och följer med dem ut?
Vet att wufc va med i sverige. filmen har dock försvunnit från min dator tyvärr. Men skulle gärna vilja ha den tillbaka!
vet någon vilken film jag söker? den va ganska lång, så inte bara ett kort klipp.