Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Va inte så mkt till intervju.
Vart lite besviken på den dokumentären.. Tycker den blivit hypad som fan o sånt.. Men ja..

finns ju dock en DVDrip till med "extras" .. kanske innehåller den något du söker
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
Grejen är att de har samlat på sig sjukt mycket material och sen fått skära ner så att det i slutändan bara blev ett litet skrap på ytan i de flesta fallen.. Eller, det är intrycket jag fic kiaf..
Hade kanske varit bättre om dom haft längre intervjuer med typ cornbread istället för att slänga in små kommentarer från alla målare .. alltid lika kul med anti-graffiti väktare