2010-08-20, 19:45
Medlem
varstingdildos avatar
Jävla Girl Power skiten kan ha varit det sämsta jag sett, sminkfittor i fula frisyrer och kassa throws. Vafan.
Citera
2010-08-20, 23:24
Medlem
Virchows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varstingdildo
Jävla Girl Power skiten kan ha varit det sämsta jag sett, sminkfittor i fula frisyrer och kassa throws. Vafan.

http://www.youtube.com/watch?v=DQky-Hj_EeU

En till. Girl Power!!!
Citera
2010-08-20, 23:45
Medlem
varstingdildos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virchow
http://www.youtube.com/watch?v=DQky-Hj_EeU

En till. Girl Power!!!

Finns det folk som verkligen vill se den skiten? Bara för att man är tjej är det ingen ursäkt för att man målar som en handikappad lökring. Det är inte det minsta accepterbart bara för att man har en fitta mellan benen. Tjejer ska ge fan i att graffa.
Citera
2010-08-21, 00:10
Medlem
faixers avatar
Citat:
Finns det folk som verkligen vill se den skiten? Bara för att man är tjej är det ingen ursäkt för att man målar som en handikappad lökring. Det är inte det minsta accepterbart bara för att man har en fitta mellan benen. Tjejer ska ge fan i att graffa.
Roliga är ju att du inte kan göra bättre
Citera
2010-08-21, 04:31
Medlem
tokiigs avatar
Citat:

Håller med dig på det klippet, men Power puff girl eller vad den heter verkar ju svinsoft! Även om det inte är bästa kvalite på grejerna är det ju fortfarande helt okej och rullen verkar svinsoft.

Bävers film var röjig, synd bara att det var mobilkamera kvalite.

Sen tycker jag att filmskaparna borde byta ut all kass dnb mot nån bra dubstep istället, tål fan inte dnb.

Citera
2010-08-21, 09:58
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Den här brukar få mig på bra humör: Drum n Bass , Järnrör , nödbroms och 30 meters kråmfågelwc funkar alltid!

http://www.youtube.com/watch?v=g0k7a5u5Lhs&feature=related

det där e bästa frukosten.
vilka e det som kör för dom däringa birds egentligen? verkar som dom e en go gäng iaf
Citera
2010-08-22, 03:29
Medlem
varstingdildos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
Roliga är ju att du inte kan göra bättre
Citera
2010-08-23, 03:45
Medlem
Tyckte Girl Power verkade fett med röj! Och det enda som gör det speciellt med att det är tjejer som målar är ju att Graffen är mansdominant så det är inte så ofta man träffar brudar som håller på. Så lite plus i kanten ska det va på dom ändå
Citera
2010-09-19, 15:07
Medlem
Graffitifilm "Merry fucking xmas" [SÖKES]

Söker efter en graffitirulle från kanske 04-05, vet inte riktigt! Det jag minns ifrån filmen är flek som bombar, lemo hade kört någon panel och står och dansar som en dåre och så är det några som julpyntar ett tåg i slutscenen. Har letat efter filmen länge, är det någon som har den och kan dela med sig utav den så är jag tacksam!
Citera
2010-09-19, 19:12
Medlem
Christian IIs avatar
Jag la över den och "Grönt e skönt" på CD för en massa år sedan och idag går den inte att föra över på datorn, trots att det står att cd:n innehåller si och så många megabite.

Trött man blir på stenåldersprylar.

Om det finns någon annan som kan joxxa ut materialet så lämnar jag gärna över cd-skivan. Skicka ett pm.
Citera
2010-09-19, 23:57
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittsekret
Söker efter en graffitirulle från kanske 04-05, vet inte riktigt! Det jag minns ifrån filmen är flek som bombar, lemo hade kört någon panel och står och dansar som en dåre och så är det några som julpyntar ett tåg i slutscenen. Har letat efter filmen länge, är det någon som har den och kan dela med sig utav den så är jag tacksam!

Störtskön film!

Lemo däckar som vanligt och Fleken kör burkinsidor så att man tror att det vore rutin för honom.
Citera
2010-09-20, 10:53
Medlem
bombaladds avatar
En länk till filmen finns på whoa.

Leta där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem