2012-10-23, 23:35
  #1501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Haha men SATAN @ 10:00.

Shit be poppin' off! :D

EDIT : Stockholmstuben vid 22:25, ett litet rull men ändå.


EDIT2 : Skön avslutning med ett nödbromswholetrain PÅ TOLV VAGNAR på dagtid vid perrongen.. Ryssar alltså helvete.
spoiiiiler :p
Citera
2012-10-23, 23:36
  #1502
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thds
spoiiiiler

Det är en graffrulle ffs.
Citera
2012-10-24, 01:22
  #1503
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Haha men SATAN @ 10:00.

Shit be poppin' off!

EDIT : Stockholmstuben vid 22:25, ett litet rull men ändå.


EDIT2 : Skön avslutning med ett nödbromswholetrain PÅ TOLV VAGNAR på dagtid vid perrongen.. Ryssar alltså helvete.
Scenen innan Stockholms-rullet hade också sina Sverigevibbar
Citera
2012-10-24, 16:56
  #1504
Medlem
Syrliga-Smakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klagomanen
Ny rysk rulle, T.Roublemakers, verkar röjig.

http://www.youtube.com/watch?v=hVKQV7THkMo
Jävlar du, ryssar är fanimig galna! Lite fegt att stå och sparka på snubben dock...
Citera
2012-10-24, 17:32
  #1505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syrliga-Smaken
Jävlar du, ryssar är fanimig galna! Lite fegt att stå och sparka på snubben dock...

Jävla fegt men snubben gav sig ju inte iallafall!
Citera
2012-10-24, 17:42
  #1506
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Jävla fegt men snubben gav sig ju inte iallafall!
Fegt och fegt, har du blivit påhoppad någon gång? Tänk på att du riskerar stryk, grip etc jag skulle antagligen agera likadant. Tycker de verkar vara rätt sunda människor som slutar så fort han ger sig.
Citera
2012-10-24, 17:48
  #1507
Medlem
Syrliga-Smakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Fegt och fegt, har du blivit påhoppad någon gång? Tänk på att du riskerar stryk, grip etc jag skulle antagligen agera likadant. Tycker de verkar vara rätt sunda människor som slutar så fort han ger sig.
Sant iofs, plus allt adrenalin och så...
Citera
2012-10-24, 19:39
  #1508
Medlem
Besses avatar
http://www.youtube.com/watch?v=fIsYgIdg44Q&feature=related
Citera
2012-10-24, 21:34
  #1509
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Jävla fegt men snubben gav sig ju inte iallafall!

Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Fegt och fegt, har du blivit påhoppad någon gång? Tänk på att du riskerar stryk, grip etc jag skulle antagligen agera likadant. Tycker de verkar vara rätt sunda människor som slutar så fort han ger sig.
Om man tar och kollar in lite ryska huliganslagsmål (även det ett youtube-fenomen numera) så framstår inte dessa klottrare som särskilt våldsamma i jämförelse, utan dem framstår snarare som vanliga ryssar.
Folket i tåget borde väl ha fattat att om dom springer ut 2-3 man och lika många kärringar mot ~10 klottrare så blir väl resultatet att man får tugga lite asfalt.
Ryssar som sagt!
Citera
2012-10-24, 21:43
  #1510
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syrliga-Smaken
Jävlar du, ryssar är fanimig galna! Lite fegt att stå och sparka på snubben dock...
Vid vilken tid? Pallar ej kolla igenom hela och lyckades inte hitta det.
Citera
2012-10-24, 21:58
  #1511
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Vid vilken tid? Pallar ej kolla igenom hela och lyckades inte hitta det.
Runt 10 minuter in, inte jätte mycket att titta på enligt mig.
Citera
2012-10-25, 00:49
  #1512
Medlem
Fann en mysig godsrulle
http://youtu.be/pwpITZKYfpw

(sorry om den länkats förut!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in