Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Jävla fegt men snubben gav sig ju inte iallafall!
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Fegt och fegt, har du blivit påhoppad någon gång? Tänk på att du riskerar stryk, grip etc jag skulle antagligen agera likadant. Tycker de verkar vara rätt sunda människor som slutar så fort han ger sig.
Om man tar och kollar in lite ryska huliganslagsmål (även det ett youtube-fenomen numera) så framstår inte dessa klottrare som särskilt våldsamma i jämförelse, utan dem framstår snarare som vanliga ryssar.
Folket i tåget borde väl ha fattat att om dom springer ut 2-3 man och lika många kärringar mot ~10 klottrare så blir väl resultatet att man får tugga lite asfalt.
Ryssar som sagt!