2012-07-31, 14:02
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
http://www.youtube.com/watch?v=48PciqxTrXU
Men är det inte flashbacks egna montanaburken som är ute och röjjer!?
Citera
2012-07-31, 15:08
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Jävla småungar, man tagar inte lekplatser...
Citera
2012-07-31, 15:20
Medlem
Syrliga-Smakens avatar
Citat:
Inte ens kul att det körs längre...
Citera
2012-07-31, 15:31
Medlem
Attjagorkars avatar
Det roligaste var väl att dom skrev både SHB och SBH.. Så svårt är det väl inte att hålla koll på ordningen av tre bokstäver?

Yäää bomba fotbollsmålen! Fett hardkåååår
Citera
2012-07-31, 16:52
Medlem
Nice med lite Drum n Bass, passar till en video med så mycket action.
Citera
2012-07-31, 18:10
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejz
Men är det inte flashbacks egna montanaburken som är ute och röjjer!?
Det skulle man nästan kunna tro
Citera
2012-07-31, 19:52
Medlem
Citat:

Visst är det för jävligt?! eller? alla startar ju någonstans alla har ju taggat en lekplats.

Dock så tycker jag det ser för jävligt ut, min poäng var bara att alla börjar någonstans.
Citera
2012-07-31, 20:03
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Visst är det för jävligt?! eller? alla startar ju någonstans alla har ju taggat en lekplats.

Dock så tycker jag det ser för jävligt ut, min poäng var bara att alla börjar någonstans.
Du har en poäng, alla börjar någonstans och alla (nästan) har taggat en lekplats iaf 1 gång i sitt liv. Även om du satt och kluddrade fram en ful figur på bänken i lekplatsen när du inte ens höll på med graffiti så har du ju gjort det.
Citera
2012-07-31, 20:17
Medlem
kattfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Du har en poäng, alla börjar någonstans och alla (nästan) har taggat en lekplats iaf 1 gång i sitt liv. Även om du satt och kluddrade fram en ful figur på bänken i lekplatsen när du inte ens höll på med graffiti så har du ju gjort det.

Själva bombandet av lekplatsen skiter jag fullständigt i, att däremot göra en film när man filmar lekplatsbombing är så jävla pinsamt att man förtjänar att skallknullas.
Citera
2012-07-31, 20:31
Medlem
AN-94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattfarsan
Själva bombandet av lekplatsen skiter jag fullständigt i, att däremot göra en film när man filmar lekplatsbombing är så jävla pinsamt att man förtjänar att skallknullas.

Ääähh låt kidsen ha sitt roliga, dom är ju tuffaste grabbarna i skolan nu ju
Citera
2012-07-31, 20:48
Medlem
blabla-s avatar
Jag älskade filmen. Vilka minnen som dök upp nu! Jag lovar att killarna hade tusen gånger roligare än någon av oss har när vi köttar. En vanlig panel är ingenting jämfört med den första bombingrundan.

Lekplats represent
Citera
2012-07-31, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabla-
Jag älskade filmen. Vilka minnen som dök upp nu! Jag lovar att killarna hade tusen gånger roligare än någon av oss har när vi köttar. En vanlig panel är ingenting jämfört med den första bombingrundan.

Lekplats represent

Kan hålla med här. Kommer ihåg i den åldern då det enbart var roligt att klottra, nuförtiden när man kör är jag fan mest nojjig måste jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in