2008-08-04, 02:41
Medlem
kringlarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finliraren
Föreställ er en riktig Cat-fight dom emellan.
Den svarthåriga va riktigt het...med smink iofs.
Vet vem som tog hennes oskuld.
Var en riktig WT brud på den tiden (antar hon är det fortfarande).
Citera
2008-08-04, 03:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
de måste va något lokalt slang? jag har aldrig hört att det skulle betyda så

hur gammal är du? hört den gamla dängan 'ooa hela natten' med attack?
Citera
2008-08-04, 03:30
Medlem
Night Stalkers avatar
Jag har alltid trott att det var någon som kallades för "Kick" som hade varit på fest hemma hos TS och gjort något och därför aldrig gått in här, men nu när den återigen var på tapeten så gick jag in och jag hade ju väldigt fel.

Blev det en sommarplåga eller? Jag har aldrig hört låten i fråga förrens för fem minuter sedan.
Citera
2008-08-04, 06:13
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
i just detta fallet så betyder det onanera..

Onanera hela natten skrämma slag på halva stan?

Texten vart genast mycket bättre iallafall!
Citera
2008-08-04, 07:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Onanera hela natten skrämma slag på halva stan?

Texten vart genast mycket bättre iallafall!

onanera tills du upptäcker mig..
Citera
2008-08-04, 08:30
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
onanera tills du upptäcker mig..

Onanera för dig, ao, ao ao ao..
Citera
2008-08-15, 16:54
Medlem
Santadunks avatar
Kick splittras

Nu splittras dom efter bara några månader, det har tydligen gått för fort för dem?
Vilken av dem är Elena? Någon som vet vad som kan ligga bakom som inte kvällspressen skriver om? Kommer ju inte sakna dem men jag trodde inte de skulle lägga ner så jävla fort, tvärtom så trodde jag de njöt av sin hit och att va "kändisar" som de verkar ha blivit i värmland.

http://www.expressen.se/noje/1.1263575/kick-knacktes-av-succen
Citera
2008-08-15, 17:01
Medlem
William Hainess avatar
VILKEN SUCCÉE?!

De har förtusan inte ens sålt nog för att komma in på Sveriges topp 60-lista; och det kan behövas säljas c:a 100 för att gå in där, säkerligen?
Senast redigerad av William Haines 2008-08-15 kl. 17:03.
Citera
2008-08-16, 00:18
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
VILKEN SUCCÉE?!

De har förtusan inte ens sålt nog för att komma in på Sveriges topp 60-lista; och det kan behövas säljas c:a 100 för att gå in där, säkerligen?

Ingen säljer väl skivor idag, men de blev väl succe med tanke på att deras blev rätt känd, de flesta under 30 har väl hört den tror jag.
Ingen som vet vilken av dem som är Elena då? De va tydligen hon som inte fixade att va känd. gissar på att det är den rödhåriga, den svarthåriga såg mer ut att njuta av uppmärksamheten och är nog den sortens tjej som gillar de här. sen tror jag att de ligger mera bakom än att hon Elena bara fick för sig att allt hade gått för fort...?
Citera
2008-08-16, 00:43
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ingen säljer väl skivor idag, men de blev väl succe med tanke på att deras blev rätt känd, de flesta under 30 har väl hört den tror jag.

Det här påminner mig om South Park-avsnittet där pojkarna försöker tjäna pengar på att bli internetkändisar - jag har varken hört låten på radio (= inga STIM-pengar) och dom verkar inte ha sålt skivor; så deras claim to fame är i stort sett att en massa människor har sett deras video på YouTube?

Visst de har nog tjänat pengar på att turnera lite, men jag kan tänka mig att tjejen som hoppade av nog märkte att det inte blev så himla mycket pengar av det hela med tanke på allt jobb.
Citera
2008-08-16, 03:08
Medlem
Ari.Golds avatar
Jag skulle vilja kalla KICK för baksidan av yttrandefrihet...

http://www.expressen.se/noje/1.1263575/kick-knacktes-av-succen

Hon vill ta ett brejk efter elaka kommentarer på Youtube och MySpace...
Snälla Gud, ge oss ett krig i Sverige så att vår förtappade ungdom inser av meningen av problem är.

Jävla trygghetsnarkomaner uppvuxna i en vidrig socialdemokrati.
"Aww, jag bli ledsen för att "meanboy54" skriver att jag är en slyna han vill spänna på. Det är för mycket för mig, så jag hoppar av efter att ha spelat på karlstadsfestivalen och Bingorimmet i Degerfors".

Jävla patrask.
Senast redigerad av Ari.Gold 2008-08-16 kl. 03:10.
Citera
2008-08-16, 12:13
Medlem
slumpiratens avatar
Citat:
Ingen som vet vilken av dem som är Elena då? De va tydligen hon som inte fixade att va känd. gissar på att det är den rödhåriga, den svarthåriga såg mer ut att njuta av uppmärksamheten och är nog den sortens tjej som gillar de här. sen tror jag att de ligger mera bakom än att hon Elena bara fick för sig att allt hade gått för fort...?
ja du har rätt, Elena är hon i rött.

knäckas över att någon skriver elaka saker på youtube ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in