2008-07-14, 22:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Kan bara tala om för dig att du inte har gått minste om något.

Trodde inte det heller iofs.
.
Citera
2008-07-14, 23:20
Medlem
_R_s avatar
Är det någon som känner till mer om historien bakom "kiss-klippet?" Är det på skoj? Skrattar han i fyllan eller av obehag? Det är ju inte från Big Brother-huset. Nån krog-turné efterfest eller?

Den där Robin önskar man ju samma öde som Samuel som enligt mig gav ett ganska flummigt men snällt intryck av sig.

Alltid tråkigt med folk som tar livet efter sig, dock otroligt egoistiskt sett mot hans "familj"...
Citera
2008-07-14, 23:56
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Vem fan är pissaren? Han borde ju åtalas för våldtäkt eller sexuellt tvång eller nåt skit!

Big Brother-deltagare är ett mycket konstigt anhang. Att frivilligt gå i fängelse i tre månader, låta sig förnedras å det grövsta, allt för en minimal chans att vinna några futtiga hundratusen. Skämma ut sig på livstid för ett dagtraktamente som täcker hyran och inget mer.

När de röstats ut säger de mangrant: "Jag känner att jag går härifrån med äran i behåll", förmodligen ett koduttryck inom denna subkultur för att "Jag skäms som en hund".

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-15, 08:18
Medlem
missade

Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
.

verkligen ingenting...Jag tycker filmen var obehaglig...Skrattade han eller?
Nä usch då...Kanske upplevde man den obehaglig för att man vet att han är död nu...RIP Samuel..
Citera
2008-07-15, 12:54
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Är det någon som känner till mer om historien bakom "kiss-klippet?" Är det på skoj? Skrattar han i fyllan eller av obehag? Det är ju inte från Big Brother-huset. Nån krog-turné efterfest eller?

Den där Robin önskar man ju samma öde som Samuel som enligt mig gav ett ganska flummigt men snällt intryck av sig.

Alltid tråkigt med folk som tar livet efter sig, dock otroligt egoistiskt sett mot hans "familj"...

Nu har jag inte sett det här klippet men jag vet att det snackats om någon film som ska ha varit av det här stuket och det ska ha varit Samuel, Robin och Jessica som gjort den. Jessica är hon som vann BB det året.

Jessica hade en del knepigheter för sig och man kunde ana att förnedring var en del av hennes liv och också inom sexet. Jag tror faktiskt att om det var någon som var mer ansvarig för klippets uppkomst än någon annan så var det Jessica.

Robin var en äcklig typ och följde nog med för att det var häftigt, han var ihop med Jessica också så de hade väl redan provat både det ena och det andra.

Jag har känslan att Samuel kan ha känt sig tvungen att vara med. Han gav i BB ett intryck om att alltid vilja vara snäll mot alla och inte såra någon och vilja vara med bland de "tuffa" personerna. En ja-sägare, en svans, en mes - kalla det vad ni vill. Men han var otroligt snäll och gav sympatiskt intryck.
.
Citera
2008-07-15, 13:36
Medlem
Mortal Sins avatar
Var Samuel A den lätt mörkhyade med glugg mellan framtänderna eller tänker jag på någon annan?

Mortal Sin.
Citera
2008-07-15, 13:38
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortal Sin
Var Samuel A den lätt mörkhyade med glugg mellan framtänderna eller tänker jag på någon annan?

Mortal Sin.

http://fredzilla.blogspot.com/2008/07/jag-misstnker-att-en-bekant-till-mig.html
.
Citera
2008-07-15, 14:19
Medlem
Citat:
Nu har jag inte sett det här klippet men jag vet att det snackats om någon film som ska ha varit av det här stuket och det ska ha varit Samuel, Robin och Jessica som gjort den. Jessica är hon som vann BB det året.

Jessica hade en del knepigheter för sig och man kunde ana att förnedring var en del av hennes liv och också inom sexet. Jag tror faktiskt att om det var någon som var mer ansvarig för klippets uppkomst än någon annan så var det Jessica.

Robin var en äcklig typ och följde nog med för att det var häftigt, han var ihop med Jessica också så de hade väl redan provat både det ena och det andra.

Jag har känslan att Samuel kan ha känt sig tvungen att vara med. Han gav i BB ett intryck om att alltid vilja vara snäll mot alla och inte såra någon och vilja vara med bland de "tuffa" personerna. En ja-sägare, en svans, en mes - kalla det vad ni vill. Men han var otroligt snäll och gav sympatiskt intryck.
.
Jessicas röst hörs, men hon syns inte i filmen. Kanske var det hon som höll i kameran. Jag håller med en tidigare skribent om att man for illa av att titta på klippet.
Citera
2008-07-15, 15:10
Medlem
Citat:
.

Använd VLC så funkar den, men är absolut inget man vill se.
Citera
2008-07-15, 15:24
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Jessicas röst hörs, men hon syns inte i filmen. Kanske var det hon som höll i kameran. Jag håller med en tidigare skribent om att man for illa av att titta på klippet.

Skulle inte förvåna mig alls om det var hon som filmade!
.
Citera
2008-07-15, 15:25
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Fiore
Använd VLC så funkar den, men är absolut inget man vill se.

Jag vet inte vad VLC betyder/menas men jag väljer att avstå att se klippet. Känns bäst efter vad jag läst här i tråden.
.
Citera
2008-07-15, 17:27
Medlem
Citat:
Skulle inte förvåna mig alls om det var hon som filmade!
.
Hm, jag får intrycket av att du inte tillhörde Jessicas fan-club på tiden det begav sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in