Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Är det någon som känner till mer om historien bakom "kiss-klippet?" Är det på skoj? Skrattar han i fyllan eller av obehag? Det är ju inte från Big Brother-huset. Nån krog-turné efterfest eller?
Den där Robin önskar man ju samma öde som Samuel som enligt mig gav ett ganska flummigt men snällt intryck av sig.
Alltid tråkigt med folk som tar livet efter sig, dock otroligt egoistiskt sett mot hans "familj"...
Nu har jag inte sett det här klippet men jag vet att det snackats om någon film som ska ha varit av det här stuket och det ska ha varit Samuel, Robin och Jessica som gjort den. Jessica är hon som vann BB det året.
Jessica hade en del knepigheter för sig och man kunde ana att förnedring var en del av hennes liv och också inom sexet. Jag tror faktiskt att om det var någon som var mer ansvarig för klippets uppkomst än någon annan så var det Jessica.
Robin var en äcklig typ och följde nog med för att det var häftigt, han var ihop med Jessica också så de hade väl redan provat både det ena och det andra.
Jag har känslan att Samuel kan ha känt sig tvungen att vara med. Han gav i BB ett intryck om att alltid vilja vara snäll mot alla och inte såra någon och vilja vara med bland de "tuffa" personerna. En ja-sägare, en svans, en mes - kalla det vad ni vill. Men han var otroligt snäll och gav sympatiskt intryck.
.