Dom ringde precis mig. Jag jobbar själv som säljare så jag tycker det är väldigt kul att pressa andra säljare och se om dom kan övertala mig. En väldigt otrevlig Stockholmare som jag direkt tyckte gjorde ett väldigt dåligt jobb började prata en massa.
Det låter väldigt bra men eftersom ingen går runt med sina PPM-papper i bakfickan så kan man inte jämföra. Jag bad honom skicka mig information så jag i lugn och ro kan läsa och tänkte efter.
Då drar han ju snacket om att man går med och har 2 veckors ångerrätt. Det där måste jag erkänna att jag gått på en gång i mitt liv så det funkar aldrig på mig igen
Jag tackar upprepade gånger nej och säger att det enda sättet han kan få mig att använda dom som PPM-förvaltare är om han kan maila eller skicka information.
Till slut säger han att jag kan läsa lite på deras hemsida. Då utbrister jag "SEEE! Så enkelt det var att ge mig den informationen. Nu går jag in på er sida och kollar lite så hör jag av mig till er om det är intressant."
Då svarar denna mycket duktiga säljare "Vilket du inte kommer att göra... Ha en så jävla bra dag. *klick*."
Kan tillägga att jag är en ganska dryg person så jag retade upp honom ganska ordentligt under den kvarten vi pratade. Men så går det när man ringer och stör mig på min middag... :P
Row, Row, Row Your Boat