2008-07-07, 21:55
Medlem
TheMules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Haha, va roligt. Vanligtvis är man jävligt snabb med att döma ut att våldtäkten direkt är ett resultat av invandrarkriminalitet eller annat skit. Men när en våldtäkt sker på POWER MEET (!) så är det dumt att koppla ihop det med vita raggare?

Underbart, flashbackidiotin i ett nötskal.

Sannolikheten är rätt så stor att det är en svartmusking som begått den här våldtäkten - och våldtäkter rent allmänt - med tanke på den enorma överrepresentationen när det gäller våldtäkter. Varför måste du som invandrare förneka det här solklara faktumet? Är det för att du är muslim? Jag är själv utomeuropeisk invandrare och jag förstår inte varför det är så svårt att inse att "vi" är kraftigt överrepresenterade när det gäller grov brottslighet.
Citera
2008-07-07, 21:56
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
Ansvaret för minderåriga ligger på föräldrarna. Hur kan de tillåta att hon är ute och dräller? Fast de kanske låg drängfulla i något buskage.

Föräldrar kan brista i sin föräldraförmåga. Hur det är i detta fall vet vi inte. Föräldrarna kan inte bära ansvaret för våldtäktsmannens brottslighet, så till vida de inte varit medhjälpliga till våldtäkten.
Citera
2008-07-07, 22:56
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Ja jag undrar också hur TS resonerar, det som skett är att det varit en våldtäkt i Västerås samma helg som Powermeet och då måste det ju vara en vit raggare som utfört det hela..
Snacka om att famla efter halmstrån..

Nog tycker man att man brde ha mer kött på benen innan man startar upp en sån här tråd..

Om det är en raggare, så är det knappast konstigt.

Det är en enorm träff. Där det är mycket människor, händer det tråkigheter.
Citera
2008-07-07, 23:06
Medlem
Thistles avatar
Har varit i v-ås under power meet. Det är inte bara raggarträff det är mer storhelg där alla bybor är ute däribland riktigt många invandrare. Men visst greppa efter halmstrån medans när ni kan.
Citera
2008-07-07, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Det gör ju det tyvärr...

För några år sedan så gjorde en raggare vid namn Heavy Roger här i Värmland en 14-årig tjej med barn så det är allmänt känt att det ligger i deras kultur att ha sexuella kontakter med barn oavsett om det är våldtäckt eller inte.

Ja, men det är ju en lirare om nån är det.

Men för att svara på post 3:

Det är lika vidrigt vem som än gör det! svart, vit, gul, grön, röd.
Citera
2008-07-08, 02:54
Medlem
P3RK3L3s avatar
Det intressanta är att i princip alla tjejer jag pratat med som kommer från just Västmanland vittnar om en allmänt farlig miljö för kvinnor. Många som blivit överfallna, våldtagna eller hotade av killar som är rena svenskar. Bekanta och obekanta. I synnerhet i raggarkretsar. Ring valfri kvinnojour och prata lite så får ni höra vad de har att säga om våldtäktsbenägeneheten hos vanliga svenska män.

Inse att mentaliteten och kvinnosynen bland WT-svenskar inte är ett dugg bättre än hos underklassinvandrare.

Det var ju heller inte enbart 14-åringen som blev våldtagen under Power Meet utan även 2 tjejer till. http://www.sr.se/cgi-bin/vastmanland/nyheter/artikel.asp?artikel=2176529

Syftet med tråden var att diskutera detta samt även anledningen till att de annars så våldtäktsdiskussionsbenägna FB-inte nämnt dessa händelser med ett ord. Min personliga åsikt är att det beror på att de tror att det rör sig om svenska gärningsmän och därför är man inte lika upprörd över det hela konstigt nog...
Citera
2008-07-08, 06:02
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Det intressanta är att i princip alla tjejer jag pratat med som kommer från just Västmanland vittnar om en allmänt farlig miljö för kvinnor. Många som blivit överfallna, våldtagna eller hotade av killar som är rena svenskar. Bekanta och obekanta. I synnerhet i raggarkretsar. Ring valfri kvinnojour och prata lite så får ni höra vad de har att säga om våldtäktsbenägeneheten hos vanliga svenska män.

Inse att mentaliteten och kvinnosynen bland WT-svenskar inte är ett dugg bättre än hos underklassinvandrare.

Det var ju heller inte enbart 14-åringen som blev våldtagen under Power Meet utan även 2 tjejer till. http://www.sr.se/cgi-bin/vastmanland/nyheter/artikel.asp?artikel=2176529

Syftet med tråden var att diskutera detta samt även anledningen till att de annars så våldtäktsdiskussionsbenägna FB-inte nämnt dessa händelser med ett ord. Min personliga åsikt är att det beror på att de tror att det rör sig om svenska gärningsmän och därför är man inte lika upprörd över det hela konstigt nog...

Våldtäkter är alltid för jävligt, såsom misshandel, brott som tyvärr går hand i hand med Power Big Meet! Så många människor, så berusade....
Spelar tyvärr ingen roll vad det är för typ av människor som samlas, Daytona week...Världens alla blåsorkestrar...Stora jippon drar till sig folk med inte så trevliga avsikter, det är alltid lättare att gömma sig i en folksamling!
Att raggare eller invandrare eller Västmanlänningar skulle var extra taggade på att våldta är inte sant. Vad jag hört kan man inte gå genom Kungsan utan att antingen bli våldtagen, nedslagen eller itvingd knark....
Hoppas i alla fall att de som begått dessa helgens våldtäkter i Västerås åker dit!
Citera
2008-07-08, 09:06
Medlem
SnuFFs avatar
Känner en av tjejerna som fick denna 14-åringen till polisen.

Har varit där ett par gånger. Det är många som är där för att få en anledning att supa och svina.
Har ett par tjejkompisar som var ute och det gick ett helt gäng med invandrare bakom som skrek ord efter dom och taffsade och grejer.
Citera
2008-07-08, 09:11
Medlem
Vargen1972s avatar
På andra folkfester jag varit på är det inte lika vanligt med de apfasoner som förekommer på Power Meet. Dessa motorfantaster beter sig sämre än djur under denna helg. De pippar offentligt, bajsar lite varstans på området, står mitt i gatan och pissar med snorren hängande ut ur gylfen då de behöver båda händerna för att hålla sig i en lyktstolpe el. dyl. De skriker och svär, spottar omkring sig och skitar ner något obegripligt.
Citera
2008-07-08, 13:12
Medlem
Med så mycket raggare i farten vore det helt sjukt om gärningsmannen visade sig vara en invandrare.
Citera
2008-07-08, 13:40
Medlem
fuckshitups avatar
Så fort det är raggarträffar så blir tjejer våldtagna. Är ju inte första gången direkt......
Citera
2008-07-08, 17:17
Medlem
Claysons avatar
Varför tar alla det helt självklart att det begåtts en våldtäkt bara för att någon har anmält det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in