Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Det intressanta är att i princip alla tjejer jag pratat med som kommer från just Västmanland vittnar om en allmänt farlig miljö för kvinnor. Många som blivit överfallna, våldtagna eller hotade av killar som är rena svenskar. Bekanta och obekanta. I synnerhet i raggarkretsar. Ring valfri kvinnojour och prata lite så får ni höra vad de har att säga om våldtäktsbenägeneheten hos vanliga svenska män.
Inse att mentaliteten och kvinnosynen bland WT-svenskar inte är ett dugg bättre än hos underklassinvandrare.
Det var ju heller inte enbart 14-åringen som blev våldtagen under Power Meet utan även 2 tjejer till.
http://www.sr.se/cgi-bin/vastmanland/nyheter/artikel.asp?artikel=2176529
Syftet med tråden var att diskutera detta samt även anledningen till att de annars så våldtäktsdiskussionsbenägna FB-inte nämnt dessa händelser med ett ord. Min personliga åsikt är att det beror på att de tror att det rör sig om svenska gärningsmän och därför är man inte lika upprörd över det hela konstigt nog...
Våldtäkter är alltid för jävligt, såsom misshandel, brott som tyvärr går hand i hand med Power Big Meet! Så många människor, så berusade....
Spelar tyvärr ingen roll vad det är för typ av människor som samlas, Daytona week...Världens alla blåsorkestrar...Stora jippon drar till sig folk med inte så trevliga avsikter, det är alltid lättare att gömma sig i en folksamling!
Att raggare eller invandrare eller Västmanlänningar skulle var extra taggade på att våldta är inte sant. Vad jag hört kan man inte gå genom Kungsan utan att antingen bli våldtagen, nedslagen eller itvingd knark....
Hoppas i alla fall att de som begått dessa helgens våldtäkter i Västerås åker dit!