2008-07-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart_1
Cristian markborn är homo på riktigt, dvs ej löst skvaller. Han bytte dessutom till sig sitt efternamn efter en tripp till usa, innan hette han Nånting-son.

Christian Larsen, fet tönt som hängde på momba för några år sen, nån som vet nått om honom?

Larsen gillar, enligt hans f.d. flickvän att bli kissad på. Detta berättades då de fortfarande var tillsammans och är inget bitterskvaller...
Citera
2008-07-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av its crack bitch

Att 99% av alla "nattklubbschefer" är panka vet säkert alla redan.

Utveckla gärna.
Citera
2008-07-08, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Markborn är inte taget, utan hans riktiga efternamn precis som du skriver.

Men att af Robson är bluff hade jag ingen aning om

Vet inte om det är bluff. Dock så hette han inte "af" innan han började gymnasiet, hans föräldrar heter tydligen inte heller af. Möjligt att han återtog det dock.

Det passar rätt bra in på killens karaktär då han verkar vara en av dom typerna som vill framstå tät men som kommer från panka förhållanden.
Citera
2008-07-08, 20:29
Medlem
Shambolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Men att af Robson är bluff hade jag ingen aning om

Har hört detta också. Har för mig att jag sett hans brorsas visitkort, tror han endast heter Robson... Kanske någon annan kan bekräfta.

Citat:
Att 99% av alla "nattklubbschefer" är panka vet säkert alla redan.

Vet inte om jag håller med... Rahmberg och Klercker har det gott ställt, som alla vet. Robson, Hållstrand och Von Roth är väl också ok.
Senast redigerad av Shambolic 2008-07-08 kl. 20:40.
Citera
2008-07-08, 21:06
Medlem
blaus avatar
af Robson är inte bluff. Däremot kallar sig föräldrarna inte af Robson, men Sebastian och hans bror Martin gör det. Med all rätt.
Citera
2008-07-08, 21:10
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shambolic
Har hört detta också. Har för mig att jag sett hans brorsas visitkort, tror han endast heter Robson... Kanske någon annan kan bekräfta.

Vet inte om jag håller med... Rahmberg och Klercker har det gott ställt, som alla vet. Robson, Hållstrand och Von Roth är väl också ok.

Ramberg kommer från en advokatfamilj och har kört ferrari sedan han fick körkort, typ. Och hans far bor (eller bodde?) på Strandvägen, så nog finns där ett par spänn i den familjen allt. Trots det har grabben anmärkning hos fogden.
Citera
2008-07-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudu
Utveckla gärna.

Det ser ofta bättre ut än vad det är. Mycket är "for show". Väldigt många av dom kommer från vanliga svensson förållanden men vill framstå som om dom sitter på stora summor, oftast väldigt enkelt att genomskåda.

Rahmberg, Klercker, Hållstrand och Von Roth som någon tidigare nämnde är några av dom få som sitter på en del smet.
Citera
2008-07-08, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Ramberg kommer från en advokatfamilj och har kört ferrari sedan han fick körkort, typ. Och hans far bor (eller bodde?) på Strandvägen, så nog finns där ett par spänn i den familjen allt. Trots det har grabben anmärkning hos fogden.

Hans far har mig veterligen aldrig bott på strandvägen om än nära. Mor bodde ett kvarter därifrån. Ferrarin är hans fars. Mor hade en 80-tals Porsche som undertecknad, efter ett par schyssta kärringstopp till slut fick iväg någorlunda. (Och en Volvo V70 på den tiden vi umgicks mer nära)

Pengar finns garanterat i den familjen.
Citera
2008-07-08, 23:11
Medlem
showbizs avatar
Von Roth, Af Klercker och Hållstrand räknar jag inte riktigt som "klubbisar" dock, då Von Roth är delägare i Stureplansgruppen, likaså var Klercker det.

Och Hållstrand står väl som ägare på alla klubbar han kört ?

Och nog fan har familjen Ramberg deg, Jakobs mor är väl generalsekreterare i Advokatsamfundet och Pappa Ramberg har väl en av Stockholms mer renommerade advokatfirmor.

Men Mr.Durling är en klassisk klubbis som vill spela att han har pengar men inte har en spänn på fickan.
Citera
2008-07-08, 23:24
Medlem
Bonzais avatar
Durling, är en ''vanlig snubbe'' från Solna som under gymnasietiden knallade omkring i Buffalo dojor. Han har aldrig haft några deg och drar inte in några heller. Nästa man till rakning!
Citera
2008-07-09, 06:47
Medlem
Shambolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzai
Durling, är en ''vanlig snubbe'' från Solna som under gymnasietiden knallade omkring i Buffalo dojor. Han har aldrig haft några deg och drar inte in några heller. Nästa man till rakning!

mmm, det vet jag. Dock reko.

Rahm har väl vart trubadur på Kickis. Har svårt att se några stålars.
Citera
2008-07-09, 08:42
Medlem
Citat:
Nja, Markborn har alltid varit hans efternamn så vitt jag vet. Däremot ryktas det om att han föddes med tre kulor.

Faktum är att markborn faktiskt är taget. Iaf hette hans storebrorsa inte markborn innan de tillbringade ngt år i usa. Vid hemkomsten hette de markborn och pratade med amerikansk brytning hela familjen..=)

Kommer dock inte ihåg vilket son-namn de hade innan de for.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in