Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-07-29, 21:00
Medlem
setermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av need_wings
Fifa har väl aldrig varit så jävla bra det är väl bara för att det kommit en uppdatering varje år som de blivit så populära samt att de har licencerna till nästan alla spelare och lag.
I mina ögon är det enda Fifa spelet som var riktigt kul Fifa road to world cup´98 nu för tiden slutar man ju spela ett år efter man köpt spelet eftersom man fått tag på det nya spelet som inte nödvändigtvis är mycket bättre
Håller med där, 98:an va så jävla bra. Man kunde glidtackla bollhållande målvakt, Spela inomhusfotboll med Malaysiska lag och göra som man ville med dräkter etc. Det absolut coolaste va ju ändå att vinna VM med typ Tahiti eller liknande, då va man nöjd
Citera
2025-03-27, 15:55
Medlem
Christian IIs avatar
Det här spelet har gett mig en sydafrikansk Mandelaeffekt. Jag är nämligen övertygad om att det gick att spela med ett sydafrikanskt lag med den gamla Apartheidflaggan där alla spelare var ljushyade, men på Wikipedia står det att Sydafrika inte fanns med bland CAF-lagen: https://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_International_Soccer

Någon som har några andra anekdotiska minnen från landskamperna som utkämpades på dumburken hemma på pojkrummet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in