2008-07-03, 19:18
Medlem
Drapåtrissors avatar
Det som är trevligt med dessa forum är att många av dom som postar där även är medlemmar här. Finns det fler lite mindre forum där en FB medlem kan bli lite mer laidback utan att utsättas för dom vanliga pekpinnarna?
Citera
2008-07-06, 14:25
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Det som är trevligt med dessa forum är att många av dom som postar där även är medlemmar här. Finns det fler lite mindre forum där en FB medlem kan bli lite mer laidback utan att utsättas för dom vanliga pekpinnarna?

Det finns ju ett nytt som heter www.obsklassen.se som håller på att flytta just nu men som troligen kommer upp rätt snart igen.
Citera
2008-07-07, 06:47
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Det finns ju ett nytt som heter www.obsklassen.se som håller på att flytta just nu men som troligen kommer upp rätt snart igen.
Ha ha missade det här inlägget. Är det du som startat det eftersom du lyckats banna ut dig på både BS och MS pg av din dryga attityd? Skulle inte förvåna om du bannar dig själv i så fall.
Citera
2008-07-14, 11:57
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ha ha missade det här inlägget. Är det du som startat det eftersom du lyckats banna ut dig på både BS och MS pg av din dryga attityd? Skulle inte förvåna om du bannar dig själv i så fall.

Jag har knappast blivit utbannad från MS på grund av min dryga attityd. Jag blev utbannad därför att teknisk admin där tog reda på ett personnummer via personupplysning el dyl och sammankopplade detta med mig. Dels gjorde han detta på FB men skickade också personnumret vidare till andra moderatorer på MS, åtminstone K och J.
Anledninen till att jag blev bannad var följaktligen att jag visste detta och att det skulle bli ganska obekvämt om det kom fram. Helt följdriktigt var det när jag visade en delvis redigerad skärmdump som jag blev bannad.

Så nej, det där har du nog fått om bakfoten, gubbe lille.
Citera
2008-08-01, 14:52
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Har ändrat uppfattning om det forumet och tycker det verkar rätt trevligt faktiskt. En del kända namn som t.ex topdawg hittas även där. Så in och regga er för lite lättsam omväxling till FB.
Citera
2008-08-01, 20:24
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Har ändrat uppfattning om det forumet och tycker det verkar rätt trevligt faktiskt. En del kända namn som t.ex topdawg hittas även där. Så in och regga er för lite lättsam omväxling till FB.

Ja, det är hursomhelst inte mitt forum om du nu trodde det, det är helt andra människor som står bakom det. Skulle må bra av lite friskt blod förvisso, så in och regga er nu.
Citera
2022-08-21, 09:04
Medlem
Ruskigbusss avatar
Laidback --> Sociala medier
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem