Citat:
Ursprungligen postat av
VickiSixx
LOL, reagerade också på felstavningen! Men ni har båda fel. Det heter Cochleaimplantat.
Kostar f-ö över 300,000:- att få implantatet samt uppföljning hos läkaren och diverse andra saker.
edit: behöver man två så blir det så klart runt 600k.
Fast efter raden du citerade så kommer ju detta:
Det är alltså inte säkert, så som jag uppfattar det, att han får operationen.
Dra mig baklänges på en åsnekärra.
Satan vad jag förstår att man låter maktens kreatur "journalisterna" få skriva om sin tragedi som nu blir svenska skattebetalares problem.
Fort som fan måste vi införa samma regelverk som Engelsmännen funderar på. Ingen lyxsjukvård till folk som inte tillhör landet.
Den här familjen skall ut fortare än kvick. Hur många miljoner kommer de inte att kosta i sjukvård och rehab?
Tullbergs 250 miljarder om året är nog bara en svag uppskattning av vad det här sjukt vidriga sociala experimentet mångkultur kostar oss svenskar.
Undrar om inte siffran är det dubbla om man räknar alla djävla kostnader som dessa analfabeter ifrån MENA, Östeuropa och Subsahara kostar oss.
600 000 loppor på en djävla "mupp" ifrån någon kloak till nation. Är det verkligen svenska skattebetalares problem? Det är en "investering" för framtiden det.
Vansinnet i en mångkulturdiktatur har inga djävla gränser längre!
Mångkultur är ett djävla kaos för urbefolkningen, svensk monokultur fungerar!