2003-08-17, 16:19
äldre konto (old)
Ej medlem
I min lilla stad så är varannan bil en volvo 740 med toksänkt fjädring, kolsvarta rutor, nån jävla dekal över hela bakrutan och hela fronten full med stulna extraljus.

Det är smaklöst kan ni tro mina vänner.
Citera
2003-08-17, 16:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av %
Det värsta är att BMW är igentligen en trevlig bil. Bakhjulsdriven och allt. Men den har blivit "förblattigad" så det känns pinsamt att visa sig i en. Då glider jag heller omkring i min 240 fast folk tror att man är någon bonde.

Så här lixom?
http://www.yttermera.se/wcshop/fordon_tillbehor/spagge_kit.html
Citera
2003-08-17, 16:29
Medlem
%s avatar
Exakt!
Citera
2003-08-17, 20:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Rätt kul att de har ändrat det till "Spagge-kit", tidigare hette det "Blatte-kit". Lite väl p-i-k kanske?
Citera
2003-08-17, 20:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Volvo å saabar e fula bilar
Citera
2003-08-17, 21:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Själv Tycker jag smart bilarna lr bilen är fula!
Citera
2003-08-17, 23:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
I min lilla stad så är varannan bil en volvo 740 med toksänkt fjädring, kolsvarta rutor, nån jävla dekal över hela bakrutan och hela fronten full med stulna extraljus.

Konstigt, fortfarande?? Jag flyttade från lusasken -79, gamla volvo då också..... Kan det vara så att utvecklingen stannat??
Citera
2003-08-17, 23:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard

Konstigt, fortfarande?? Jag flyttade från lusasken -79, gamla volvo då också..... Kan det vara så att utvecklingen stannat??

Då var det ju 140 modellen så nog utvecklas de, ungdomarne.
Citera
2003-08-20, 15:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Smaklösaste bilen alla kategorier (fabriksbyggda alltså) är utan tvekan Stutz Blackhawk, bl.a. ägde Elvis flera stycken.

[img]http://members.fortunecity.com/stutzblackhawk/bh71epg4.JPG[/img]
Citera
2003-08-20, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyk
Smaklösaste bilen alla kategorier (fabriksbyggda alltså) är utan tvekan Stutz Blackhawk, bl.a. ägde Elvis flera stycken.

[img]http://members.fortunecity.com/stutzblackhawk/bh71epg4.JPG[/img]

Ja fy fan... Den var rälig... :!:

// Roger P.
Citera
2003-08-21, 08:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Vaa!! Den såg ju fan ganska mullig ut. Förresten hur vågar man hacka på en bil som The King har ägt...... Nej flytta inlägget till någon tråd med Tungahållkäftenelvisbilar.......typ
Citera
2003-08-21, 09:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilCMN
Vaa!! Den såg ju fan ganska mullig ut. Förresten hur vågar man hacka på en bil som The King har ägt...... Nej flytta inlägget till någon tråd med Tungahållkäftenelvisbilar.......typ

Elvis var kung helt klart, men han hade trots sina pengar noll smak. Snubben var ju fortfarande trailerparktrash, fast med typ en triljard dollar på fickan. Då kan det bara gå åt ett håll; åt helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in